Tisdag

Efter mycket velande fram och tillbaka imorse så valde vi att hoppa över vattenlandet. De sa nämligen på nyheterna att det skulle bli oväder under dagen. Så här i efterhand, hade vi kunnat haft en solig och härlig dag i parken. Men vi hade det lika härligt här hemma vid poolen, och utan ormar idag:) Filip och Mikey bestämde sig för att åka till Busch Garden så jag skjutsade dit dom, och där mötte de upp Sean. På väg hem stannade jag på Dunkin Donuts och köpte med mig lite fika hem, blev poppis! Ulrika och jag hann med en promenad runt sjön på eftermiddagen, mycket välbehövligt. Fredrik åt middag med kunder ikväll, Filip och Sean beställde pasta från Pizza Hut, och vi andra åkte till en japansk restaurang som jag varit sugen på länge. Vi satt runt ett stekbord och kocken showade medans han lagade maten, supergott! Det var löksoppa till förrätt, sallad, och sen massor med grönsaker, kött och nudlar och fried rice. T.om barnen var jättenöjda.
Nu får vi se om det blir något oväder hos oss i natt, det blixtrar just nu, men inget muller direkt, och inget regn.

Kommentarer
Postat av: syster malin

Är det restaurangen i Wiregrass? Det såg gott ut:)

2009-06-24 @ 05:41:52
Postat av: Martina

Det ser gott o mysigt ut. Här är det ännu en underbar solig o varm dag. Barnen badar, badar o badar. Nu är Bertil här o lagar våran tvättmaskin o tumlare TJOHO så snart kan jag tvätta igen TJOHO.

I em ska vi hämta upp Annelie o barnen och åka ner till stranden. det ska bli så härligt o komma till havet. Nu ska jag lägga mig i solstolen o läsa ut boken. Ha en underbar dag alla. Puss o kram

Hoppas på en skype senare ikväll!

2009-06-24 @ 10:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0