Tisdag den nionde juni

Idag så kom Amy, Alexander och Anna hit på fika. Olle och Alexander hann med att spela baseboll, fiska, bada, cykla och köra på ripsticken för att nämna lite. Vi tog en promenad bort till beachcluben när det var som allra varmast ute. Så vi var inte lite svettiga o härliga när vi kom hem igen :)  Vi hann med en sen lunch och lite mer fika innan de åkte hem. Strax efteråt blev Olle upphämtad av sin kompis Michael. De hade med sig sin söta hund, Lisa. Ida har fortfarande inte gett upp hoppet om att hon ska få en hund........Söt var hon allafall.
Sean har varit här sen i söndags, och efter kvällens hockeyträning så följde Filip med honom hem. I morgon ska Ida, Olle och jag åka till Seven Oaks där Amy och dom bor. Vi ska vara vid deras poolområde och bada och sola, och där finns även vatten rutschkanor, skojsigt!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Usch och fyy för vädret här hemma!!!! Ni ska va glada som är långt härifrån o slipper detta deprimerande väder!!!! Regn o mulet, igår var det ok, jätteskönt på kvällen, men vem faan vill ha bara en kväll??Jag vill ha sommar nuuuuu!!! Jag tror att vi oxå måste flytta från det här regnlandet! Nää, jag är inte bitter....bara jävligt deprimerad!

2009-06-10 @ 05:41:34
Postat av: Sophia

Fasen va gött ni har det!!!! Här är det också gött, i alla fall om man är snigel.

2009-06-10 @ 08:54:57
Postat av: Martina

Det var en lagom storlek på hund tycker jag o såååå söt. Härligt att läsa om eran värme här fryser man o idag är det piknick med Willes dagis. Så istället för en härlig sommar filt att sitta på få det bli en presenning. Inga shorts, T-shirt o sandaler utan regnställ o gummistövlar. Det är uppehåll just nu men regnet hänger i luften o det har regnat i natt. Ha en underbar dag o njut av solen o värmen.

Puss o Kram

2009-06-10 @ 09:52:41
Postat av: Toja

Sophia - är du verkligen säker på att ens sniglarna gillar detta???? Håller med Malin - så himla deprimerande. Det får bli att köpa två fina regnställ till skolavslutningen istället för de inhandlade nya sommarkläderna :(.

Man är så insnöad i denna kyla så när jag först läste att ni skulle åka och bada imorgon hann jag tänka att nej - det är ju för kallt. Men hi hi, glömde att ni valt att bo på ett varmare och bättre ställe. Här känns som att man snuvas på den "underbara svenska sommar" som man längtar och längtar till och som man sedan oftast blir helt snuvad på. Nu är det bara att hoppas att midsommar kan bli litta bättre - tyckte de skrev något om 20-25 grader. Men det kanske bara är för att vi inte ska ställa oss i kön till psyket :).

Kraaaaaaamiiiiiisssssssssssss1

2009-06-10 @ 11:50:44
Postat av: Martina

Tjejer vi vet ju att efter regn kommer SOL.

Så kom igen nu GE MIG ETT S GE MIG ETT O GE MIG ETT L

VAD BLIR DET... JAG HÖR INGET EN GÅNG TILL ...JAG HÖR INGET EN GÅN TILL... nu inbillar jag mig att ni sriker SOL rakt ut.

Så Toja det kanske är dags för Psyket Hahaha

2009-06-10 @ 13:09:46
Postat av: Sophia

Är du intagen än Martina :-)? Jag testade att skrika SOL så imorgon kanske?!?!?!?

2009-06-10 @ 17:51:09
Postat av: Martina

Nej dom hittar mig aldrig, hahaha

Härligt Sofia, då blir det SOL i morgon. TJOHO



2009-06-10 @ 19:05:26
Postat av: syster malin

SSSSSSSSOOOOOOLLLLLLLL!!!!!!!

2009-06-10 @ 20:43:53
Postat av: Martina

Härliga takter Malin.

2009-06-10 @ 20:59:41
Postat av: Carina

Ni är för härliga! Hahaha, det är så kul att ni skriver, så snälla fortsätt med det! jag blir såååå glad. Hoppas ni oxå får lite sol och värme snart det är ni värda! Inte mycket slår Sommar Sverige då!

Kram kram

2009-06-11 @ 04:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0