Söndag

I morse blev det sovmorgon, alla var vi rätt så trötta efter gårdagens middag. Christer och Kajsa var hurtiga och tog en runda runt sjön. Det var först sol, sen kom regnet, men trots det så bestämde vi oss för att åka till stranden. Olle och Ida ville inte följa med, så jag stannade hemma med dom. Vi tog det väldigt lugnt hela dagen. Jag låg i solsängen och läste skvallertidningar, och så hann jag med att skypa lite. Vädret var soligt o fint ute i Clearwater, så de kom hem rödbrända o fina:) Vi grillade hemmagjorda hamburgare till middag, gott! Jag har fått så många nya böcker av Ulrika och Helena, så nu ska jag lägga mig i sängen och läsa "I denna stilla natt" av Mari Ljungstedt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0