Söndag och Fars Dag

Nu är klockan 23,30 och jag är så trött. Vi har precis tittat färdigt på filmen "New in Town", jag slumrade givetvis till en stund som vanligt.
Idag efter en lång och härlig frukost så åkte vi till outleten i Ellenton. Fam Anderberg och alla vi, förutom Fredrik, Olle och Filip E, de var kvar här hemma. Det gjordes en hel del fynd, såklart:) Själv köpte jag endast ett par kaffemuggar, var tvungen att komplettera med några till.
Anderbergs sa vi hejdå till i Ellenton, de ska flytta in i ett nytt hus den här veckan, men vi hoppas vi hinner träffa de igen innan de åker hem.
Här har man firat Fars Dag idag, och vi firade det med en middag på Chili´s. 


Kommentarer
Postat av: Linda

Det tror jag det att det går åt kaffeköppar!!

Kramar på er

2009-06-22 @ 21:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0