Söndag den 7:e juni

Fredrik och Olle åkte iväg till Brandon i morse. Det blev förlust i båda matcherna, 13-0 och 11-5! Jag skjutsade Filip och Sean till Busch Garden. Framåt eftermiddagen, efter hockey och lunch, så anslöt vi andra dit oxå. Olle premiär åkte en bergodalbana som heter Kumba, han var överlycklig efter det:) Precis efter den karusellen, så öppnade himlen upp sig! Vi blev totalt dyngsura. Så i bilen på väg hem fick vi ha värmen på för omväxlings skull.
Nu ligger vi utslagna i soffan och kollar på Titanic som visas på en av alla kanaler.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas att ni har sovit gott på kudden o vaknar till strålande sol nu när ni äntligen har sommarlov. Carina åkte du också bergbanan Kumba?

Jag o Wille har haft en härlig fm hemma med pyssel o vi har skrivit ett litet sommarkort till gamla dagiset o så har jag fått in bilder på fb ifrån den underbara tiden hos er. Nu ska vi åka o handla lite fika o sedan hämta Lukas o en kompis till Wille som heter Philip.

Hoppas att vi får till en skype under dagen.

Kramis Martinis

2009-06-08 @ 12:59:36
Postat av: syster malin

Jättefina bilder Martina! Blir ju inget sugen på att åka igen... Kram.

2009-06-08 @ 22:12:45
Postat av: Jenny J

-Du Carra, ska jag ta med mina träningskläder eller köper vi nytt..? De är ju asslitna - såg att ditt linne var riktigt urtvättat på Martinas foto, mitt är likadant. Nästan gråaktigt efter alla tvättar, sen har vi ju kalkigt vatten i Mjölby oxå..

2009-06-08 @ 22:26:23
Postat av: Carina

Brempa, givetvis så shoppar vi nya fräscha träningskläder!

2009-06-09 @ 00:43:17
URL: http://carinaakermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0