Sommarlov!

Var faktiskt tvungen att ställa klockan på 08,00 i morse för Fille skulle bli hämtad här vid 9-tiden. Sean och han har tillbringat dagen på Busch Gardens. Dessvärre så blev det oväder framåt eftermiddagen , så de gav upp och åkte hem.
Jag har hunnit med manikyr och pedikyr, skönt! Men för första gången så har jag pajat en nagel, så jag måste tillbaka imorgon igen:)
Har oxå fixat inför Olles poolparty som han ska ha imorgon, då det dessutom är Sveriges nationaldag! Vi ska börja dagen med hockeymatch kl 09,30, sen är det fest från kl 14,00! Fille har oxå match framåt kvällen med sitt highschool lag. Nu är Grace och Sean här, de ska sova över. Freddan o jag sitter ute, det är en underbar kväll.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Trivs ni bra i Florida? Det ser fint ut dar ni bor. Hur kom det sig att ni flyttade dit? JAg bor sjalv i Australien sedan fem ar tillbaka med min man som ar aussie och vara tva soner! :)

2009-06-06 @ 06:14:57
URL: http://naisy.blogg.se/
Postat av: Annis

Hej Carina!!

Jag läser din blogg varje dag å tycker det är jättekul!! Skulle bara berätta att vår egen kronprinsessa faktiskt kommer till Skänninge idag, lite kul är det.....men jag ska inte dit å kolla. Man kan ju säkert läsa om det sen iaf....hoppas ni har det riktigt bra "over there" å en stor kram från mig!!

//Annis

2009-06-06 @ 08:29:40
Postat av: Marie

God morgon!

Det blev en skön kväll här med igår till slut! Hugo o jag var nere på stan o kollade på alla fina? bilar som cruisade genom stan. Lotta, Anders o Alfred var också med, Jonas spelade match. Nu står vi klara o ska ner o titta på Kronprinsessan som ska hålla tal på torget, kul! Ha det jätte bra! Kramar

2009-06-06 @ 09:33:30
Postat av: Martina

Olle ha ett toppen roligt poolparty o killar lycka till på matcherna. Nu är Lukas o Wille på fotbollsträning, jag tänkte sätta mig där ute men sitter nu o "bleppar" på datorn., solen skiner men det blåser en del.

Puss o kram

Och ha en underbar nationaldag alla.

2009-06-06 @ 10:09:34
Postat av: syster malin

Hej hej! Olle, hoppas ditt poolparty blir bra och att dom tycker om det svenska godiset du ska bjuda på:) Vi har varit inne i Skänninge och sett kronprinsessan, tyvärr så regnade det:( Nu sitter vi och tittar på Hjälp Rånare! under en filt och värmer oss. Ikväll ska vi till Lejla o Mirza o äta mat o titta på fotbollen!! Ha det så bra, kraam!

2009-06-06 @ 11:52:59
Postat av: Carina

Hej Annis! va kul att du läser min blogg!

Coolt att kronprinsessan varit i Skänninge! Mindre kul med vädret förstås......här har det åskat och regnat hela natten känns det som. Jag vaknade till flera ggr, med hjärtat i halsgropen, det är inte nådigt vad det smäller när åskan går.......läskigt!!

Ha en fortsatt underbar helg alla!

Jag skulle oxå vilja se fotbollsmatchen idag:(

2009-06-06 @ 15:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0