Onsdag 10/6

Vilken underbar dag vi haft idag! Vi har tillbringat dagen med Amy, Alexander och Anna vid deras poolområde som de har i sitt område, Seven Oaks. Dit kommer vi definitivt åka fler gånger. Det är som att vara på värsta resorten, lyxigt värre! Barnen hade superkul och det fanns massor att göra. De hade även en cafeteria där man kunde köpa lunch, glass och fika. Vattnet i poolen var nästan för varmt (passar ju mig bra),  men det svalkade inte jättemycket :) Idag har det nämligen varit 38 grader här!
Vi var tvungna att packa ihop vid 16-tiden för Olle hade hockeyträning ikväll. Medans Freddan och Olle var iväg på den, så skulle Ida och jag passa på att handla lite. På väg hem, så sitter jag med telefonen i ena handen, ska köra ut på Bruce B Downs ( ni som varit här vet,= väldigt trafikerad väg) och "bumpar" rakt in i bilen framför mig! Shit shit shit, tänker man då, så jävla klantigt! Men eftersom vi båda stod stilla, (hon borde ha åkt!!!!) så blev det ingenting på hennes bil, tack o lov!  (BMW X5) Lite på vår Volvo.....Men polisen ska ju kontaktas, och jag hade inte med mig mitt körkort, bara mitt svenska, så jag blev lite smått orolig ett tag......Men allt gick bra, hoppas jag allafall, får väl se om hon hör av sig framöver..........

Kommentarer
Postat av: Martina

Halloj.

Jag förstår att ni hade en härlig o rolig dag igår. Vilket häftigt o fint ställe. Tur i oturen att det gick som det gick med kollisionen.

Det blev ingen lunchträff med Linda. A på stan idag får se om jag åker ner själv annars tar jag det nästa vecka.

Kramis Martinis

2009-06-11 @ 11:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0