Mors Dag igen!

Hockey som sagt i morse. Filles första match slutade med vinst 6-0. Sen dags för Olles lag som vann med 8-3, Olle gjorde 2 mål, sen var det dags för Fille igen och den matchen slutade oavgjort med 5-5. Ida och jag stannade hemma och tog emot Cookie som kom vid 9-tiden. Ida och Cookie har hållt ihop som ler och långhalm hela dagen!
Framåt eftermiddagen åkte Freddan och jag iväg och köpte lite växter till uteplatsen. Hittar inga snygga krukor här! Hur svårt kan det va!? Åker väl till fel ställen.....
Olof kom tillbaka från Miami, dit han skjutsat resten av familjen, och så käkade vi middag tillsammans. Grill såklart! Så vi var bara hundvakt över dagen och inte i 6 veckor om någon trodde det......., kanske var lite otydlig:)
Nu sitter vi och tittar på andra matchen i Stanley Cup finalen och Detroit leder än så länge med 3-1, tredje perioden har precis börjat..........
Hoppas alla mammor hemma i Sverige har haft en härlig Mors Dag!

Kommentarer
Postat av: Martina

Det var nog bara jag som trodde att ni skulle vara hundvakt i 6 veckor. Ida hade väl blivit överlycklig om så var fallet! Vad duktiga killarna är o vad roligt att det gick så bra på matcherna.

Idag har jag tagit första doppet i poolen. Så skönt, det är helt underbart väder så vi är bara ute o njuter. Nu ska jag strax göra lite lunch. Wille vill ha potatismos med prinskorv så det får det bli.

Kramis Martinis o ha en underbar dag.

2009-06-01 @ 11:51:44
Postat av: Marie

Hej! Helgen har varit helt underbar med fint väder o jag har varit ledig!! Var i Vadstena o kollade på balen i lördags, sååå många vackra killar o tjejer! De kom i långa rader, i den ena bilen finare än den andra. Gick ur o log mot alla fotografer som de inte gjort annat i sina liv. Gick på röda mattan ner i slottsparken, där det var mingel med champagne o annat tilltugg (som vi hade med oss). Sen var det fotografering, alla par blev fotade, och sen var det middag inne på slottet! Det fick ju vi inte vara med på tyvärr :)En helt underbar dag för alla som var med kan jag tro! Söndagen tillbringade vi hemma i trädgården, satte upp poolen o fyllde den, klippte gräs o rensade även bort lite maskrosor... Sen kom Lisa o Daniel på besök, jättekul, det var såå länge sedan. Kvällen avrundades framför tv:n o "Hämden", nya Wallander. Den var bra! Nu är det jobbet som väntar.... Ha det bra! Kramar

2009-06-01 @ 12:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0