Måndag den 29/6

Idag har Hilma fyllt år, vi hann aldrig med att skypa med henne, hon sov när jag väl fick fatt i Malin och Martin. Men hon hade blivit firad ordentligt i helgen allafall. Kalas både lördag och söndag. Här blev det en sväng till outleten i Ellenton idag. Alla utom Olle och jag (och Freddan som jobbade) åkte iväg. Olle ville vara hemma och leka med en kompis så jag skjutsade honom till Lance. Så blev jag helt plötsligt alldeles ensam hemma. Men vad gör det när man kan skypa med nära o kära i Sverige! Hann även med att ligga i solsängen och läsa min bok, så skönt! När shopping gänget kom tillbaka så gick Christer och jag runt sjön, och Karin o Kajsa fixade middagen. Helt underbart att sätta sig till dukat bord. Det bjöds på supergod pastagratäng. Ikväll har vi bestämt att vi ska åka till Miami. Vi åker onsdag kväll och kommer hem lördag kväll, ska bli jättekul!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Fi faan va roligt:)

2009-06-30 @ 05:30:42
Postat av: Marie

Va kul!! Vi ska också dit, kanske ses ....:/ Ha ha!!

2009-06-30 @ 09:38:40
Postat av: Martina

Ha ha ha Marie vad lustigt vi med, så snart ses vi Carina... Om det ändå vore så väl ändå. Idag har vi varit på stranden ( det blev första doppet i havet för mig idag) o sedan åkte vi hem för att ta em fika i trädgården tillsammans med Anneli, Ludvig o Filippa o nu har barnen bestämt att de ska sov här, o det går ju bra. Lukas är på fotbollsträning o strax ska jag börja med middagen.

Vad kul för er att åka till Miami. Själv hade jag lite funderingar på att åka till Hönö men det blir inget denna veckan. På tors ska jag Anneli o Anna åka ner till stan o käka middag o ha en liten tjej träff, det ska bli kul. Ha det så bra o hoppas att vi ses på skype snart.

Puss o kram

2009-06-30 @ 19:04:16
Postat av: Ulrika & Co

Ha det så bra i Miami!!!

2009-06-30 @ 22:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0