Lördag och gästerna kommer!

Vi satte faktiskt klockan i morse. Annars är risken att man sover alldeles för länge. Freddan o jag tog en lång frukost ute i solen, innan vi väckte barnen. Kom iväg strax efter 10, till Amy och Stefan, där vi tillbringat dagen vid deras underbara poolområde i Seven Oaks. Ida och Olle har haft nedräkning hela dagen....Om 6h kommer dom, om 5h kommer dom osv osv.....Olle fick följa med på Filles hockeymatch, medans Ida och jag hämtade upp Ulrika, Gabbi och Filip på flygplatsen. Vår Filip hade highschool match och de förlorade med 3-2. Stefan och Alexander följde med och tittade. Ida och jag kom till flygplatsen i god tid, och flyget var dessutom försenat med 15 min. Vi fick veta senare att de varit 2h försenade från Stockholm, så det var på håret att de hann med flyget från Atlanta till Tampa! Vi var hemma hos oss vid 22-tiden och nu är klockan snart 01.00. Det var mycket som skulle visas och pratas om såklart:) Ett helt år har gått sen de sågs senast, otroligt! Jättekul att de äntligen är här. Nu är det dags att sova även för mig. I morgon ska Filip och Fredrik iväg redan vid 05,30, Fille spelar 2 matcher med sitt JR Bullslag. Vi andra får sovmorgon, och vi kommer ha en lugn dag här hemma. Förhoppningsvis träffar vi även fam Anderberg!

Kommentarer
Postat av: Martina

Härligt att läsa att de har kommit fram o att allt har gått bra. Vilken tur att de hann med flyget ifrån Atlanta.

Idag lyser solen här men det blåser, William har tagit ett fm dopp. Själv sitter jag här med IKEA katalogen o viker sidor Hahaha Vi SKA åka dit idag en sväng medans William är på kalas. Sedan är vi bjudna på middag hemma hos Dragana med familj. Skönt att sätta sig vid ett dukat bord o bara njuta.

Ha det nu så underbart tillsammans o hälsa till alla.

Puss o kram

2009-06-14 @ 12:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0