Grattis till Ida och mig!

Har hunnit med en hel del idag! Började såklart med att sjunga och fira Ida i morse, paket och frukost på sängen. Sen var det dags för min uppkörning. Fick sitta och vänta i över 1h, trots att jag bokat tid, och uppkörningen var en repris på gårdagens. Fick köra exakt samma runda, och göra samma övningar som igår, men inget slarv idag!
Mötte upp Freddan vid hans jobb, och så käkade vi lunch tillsammans på Olive Garden. Efter det så åkte jag till Olles klass där det var avslutningsfest. Pizza och lekar, kul! Preston följde med oss hem och lekte en stund innan Olle skulle iväg på hockeyträning. Ida fick välja restaurang ikväll och nu har vi precis kommit hem, proppmätta! Dessutom är jag helt slut, så nu blir det sängen. Imorgon är det äntligen skolavslutning, tjohoo!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej & Grattis till ditt körkort!! Bra där!....Hörru, du kommer väl ihåg hur det firades då man tog det då man var 18??? Alla fall i Vimmerby så åkte vi runt, runt torget i flera timmar, tror jag körde 30 mil på en dag , Det blev många varv runt torget och till byarna runt i kring. Känns det igen måntro? Är det så man gör i staterna med ;) Hi hi.



Ha en bra dag och glöm inte stop skyltarna!

Kram Jennie

2009-06-04 @ 08:43:53
Postat av: Martina

Hej hopp min sköna ska vi dansa i det gröna. GRATTIS till körkortet.

Skönt att du nu har fixat det så du kan njuta, köra på utflykter, shoppingturer i lugn o ro o ha ett härligt sommarlov med familjen.

Man märker att det närmar sig här med, Lukas o William är såååååå trötta på morgonen, men det får kämpa på 2v till. Men i morgon är

det Fredag TJOHO. Idag ska Tareq o Alja med hem efter skola/dagis, sen blir det grill hos grannarna, mysigt o härligt att komma till ett dukat bord. Ha en bra dag. Puss o Kram

2009-06-04 @ 09:44:21
Postat av: Toja

Bra jobbat Carina! Har för mig att det var på andra chansen du klarade körkortet första gången här hemma oxå. Jag vill minnas att det var den luriga utfarten vid Hallbergs tobak, ha ha.

Verkar som ni har haft en härlig födelsedag. Och nu står skolavslutning för dörren. Tjoho! Vad skönt för er. Det närmar sig med stormsteg för oss här hemma oxå och nu vill vi bara ha tillbaka lite värme så vi inte måste köpa nya skolavslutningskläder typ vinteroverall :).

Var i Ryd med Simme´s lag och spelade match igårkväll och det var såååååå kallt och man svor lite tyst varför man aldrig hellre tar med sig för mycket kläder utan kör på den lättare varianten. Mössa, vantar och vinterjacka hade varit rätt utstyrsel igår. Snar kontrast till de 30 grader det var i måndags.

Massor med kramar till er alla!

2009-06-04 @ 10:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0