Grattis till Alexandra som tog studenten idag fredag!


Kommentarer
Postat av: syster malin

Ja, va roligt det va o se alla glada o berusade ungdomar, även om det såg lite kallt ut i deras små tunna klänningar:) Vi hade regnställ o gummistövlar på oss och kände oss inte så festfina, men torra:)Mat o tårta va jättegott!! Hoppas kvällen i parken blev lyckad Alexandra:)Jag är ledsen att jag banga;), men jag sjönk ner långt i soffan när vi kom hem, hoppas Tomas skötte sig bra som DJ:)Idag blir det städ o slappardag! Kram!

2009-06-13 @ 10:15:26
Postat av: alexandra

gud vilken snygg bild du fick tag i, haha, men tack så mycket!:) och parken vart lyckad malin! men jag väntade på att du skule dyka upp! ha ha. det var inte bara du som banga, farsan med! kramar på er!

2009-06-13 @ 14:26:54
Postat av: Martina

2009-06-13 @ 17:16:08
Postat av: Anonym

Carina gör du dig redo för dina gäster. Ååååå vad kul för er att de kommer. Hoppas att allt är bra med er o att ni har fint väder. Efter en underbar tur på stan med Annelie sitter jag nu med mina nya kläder på. Ja tro det eller ej det blev lite shopping. Vi åt även en super god

lunch o solen tittade fram o började lysa ,såååååå HÄRLIGT. Du kan se mitt lilla uppdrag som jag fick som "nästan" färdigt! bara en liten "finputsning" så blir det toppen. JA JA JA DU KAN LITA PÅ MIG (som Thomas Ledin Sjunger).

Lukas har haft fotbollscup o de vann 3 matcher o den 4:e blev oavgjort, JIPPI: Skönt även för dom att det blev bättre väder. Stackarna imorses regnade det o blåste som bara den. Strax ska jag åka till MAXI o handla så vi kan grilla o köpa lite godis för det är ju Lördag.

Pussar o Kramar till er alla ifrån Wennerbergarna i ett soligt men blåsigt Helsingborg.

2009-06-13 @ 17:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0