Adventure Island

Ännu en jättevarm dag och som tur är så har vi tillbringat den på rätta stället, dvs Vattenparken här i Tampa. Vi började dagen med att ta en promenad runt Cory Lake. Sen packade vi ihop badkläderna och åkte iväg till Adventure Island. Det bästa med att det är så varmt här, är att man slipper frysa när man köar i de olika attraktionerna. Vi har badat hela dagen och åkt i olika rutschkanor, jättekul! Runt klockan 17 så var det dags för dagens åskoväder. Det blev både regn och åska, så vi packade ihop och åkte till Wal-Mart istället. Kameran har dessvärre legat inlåst i ett värdeskåp, så tyvärr har jag inga roliga kort att visa. När det åskar och blixtrar, så stängs alla attraktioner ner, de väntar i ca 30 min innan de öppnar upp igen efter senaste blixten. Barnen ville äta tacos till middag, så det blev det. Nu sitter vi här mätta och blelåtna, dags att sova och invänta morgondagens äventyr. Förmodligen så åker vi till Clearwater Beach! Vädret ska bli ca 35 grader och 30% chans till regn......Under natten ligger temperaturen på ca 25 grader......

Kommentarer
Postat av: Marie

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Jag vill också!!!

Här regnar det och det ser inte ut att bli bättre..... Suck!!

2009-06-18 @ 10:38:19
Postat av: Sophia

Här har midsommarvädret nu satt in och regnet piskar i backen och det blåser orkan (nästan). Små grodorna, små grodorna ......

Är ni hemma 27 juli och ett par dagar framöver?

2009-06-18 @ 10:48:19
Postat av: Carina

Fy va trist att det regnar o regnar......

Sophia, vi är hemma, fam Johnson är här då!

2009-06-18 @ 13:59:55
URL: http://carinaakermark.blogg.se/
Postat av: Martina

Hello! Ja här regnade det när vi vaknade men sen så klarnade det upp o solen tittade fram, nice. Men det blåser. Jag har försökt att skriva lite inlägg igår o tidigare idag men inte lyckats..... Jätte konstigt.

Vad tuffa ni var allihopa som åkte alla bergbanor o det måste ha varit helt underbart att vara på vattenlandet nu när ni har det så varmt o skönt. Jag säger bara en sak NJUT. Hoppas att eran dag på Clearwater Beach har varit underbar. Igår var jag på halsbandskväll i det nybyggda området (1 hus ifrån Pernilla ) som jag trodde att jag skulle få se där men icke. Ett helt underbart hem o jättefina halsband som denna kvinna gör själv. Och självklart köpte jag ett.

Det var massor av folk där o många som man har sett o hälsat på i skolan o dagis, kul att få prata med dom o lära känna dom lite mer.

Alla var jätte trevliga. Nu håller jag på att fixar inför morgondagen.

Hoppas hoppas att solen lyser hos er o hos oss.

Ha en underbar midsommar o ha en toppen fest på midsommardagen. Pussar o kramar

2009-06-18 @ 22:01:42
Postat av: Martina

TJOHO nu gick det att få in det jag skrev.

Puss o kram igen.

2009-06-18 @ 22:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0