Tuesday

Vaknar av att någon knackar på dörren.....och det tar en stund innan man fattar att någon knackar på min dörr för att komma in.... Har totalt glömt bort att det är städdag idag... Upp kommer vi, jag städar så andra kan städa , helt hysteriskt. Men det är som det är. Filip åker iväg till Brandon och åker skridskor med tjejen Rachel. Nicke och Viktor shoppar så länge. Jag och Jenny ligger i solen och läser och har det bra. På eftermiddagen åker tjejerna iväg på shopping och kommer hem till dukat bord och pastagratäng. Filip och Viktor har  Sean och Nick här. I morgon blir det Busch Garden....och så får vi fira vår 14-åriga bröllopsdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag som gudfar har inte godkänt denna skridskoåkning.

2009-07-29 @ 11:59:41
Postat av: Toja

Grattis på bröllopsdagen :)))

Idag är jag ledig och sitter just nu i mitt yttertält och surfar lite. Vaknade till värme och sol i morse och räknade med en dag i solstolen. Men molnen dök snart upp men det har ändå varit riktigt skönt idag - skillnad mot sista dagarnas regnande. Campinglivet är liksom lättare när det inte är regn. Grabbarna har cyklat iväg och fiskat och tjejerna är och spelar fotboll och själv ska jag snart börja med lite matlagning. Det krävs lite tålamod i dessa begränsade utrymmen när man ska få till det - men det är ju inga problem för mig, ha ha...

Ikväll blir det beachvolley - vuxna mot barn. Tydligen en tradion vännerna har här som vi ska delta i idag. Har laddat med lämplig dryck till denna aktivitet :))). Här är alla väldigt hurtiga och går och tar sig ett dopp lite då och då - men knappa 20 grader i vattnet och ingen värme på land är tyvärr inte de ultimata förutsättningarna för mig när jag ska bada - som tur är finns det ju bekvämligheter så som dusch med varmvatten:)))

Kram på er alla och ha en härlig bröllopsdag!

2009-07-29 @ 15:51:13
Postat av: Martina

Mycket kärlek o grattis på eran bröllopsdag.

Idag har jag varit o fixat naglarna. Lukas o William var på busfabriken med Tareq, hans mamma o syster o de var så glada att slippa åka med mig o bara sitta o vänta. Sen har jag varit hos farbror doktorn med min fot o det var en inflammation. Förmodligen pga att jag inte sitter still o har slarvat med kryckorna. Så där fick jag mig en uppsträckning o ska nu börja smörja in foten o ha ett annat bandage. Nog om detta.....

På kvällen var vi nere vid stranden o åt på restaurang med Anders arbetskompis o familj. Det var trevligt, mysigt o gott.

Nu ska jag sova så god natt,

Ha det underbart o kram till er alla ifrån oss alla,



2009-07-29 @ 22:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0