Torsdag den andra juli

Igår för 1 år sen landade vi i Tampa! Tänk vad fort tiden har gått, helt otroligt. Vi kom allafall iväg igår eftermiddag vid 17-tiden. Regnet öste ner, och det blev värre och värre ju längre vi körde. Läskigt att köra i det vädret, man såg knappt någonting framför sig, och Karin trodde hennes sista tid var kommen......Det regnade och åskade hela vägen ner till Miami! Kom tillslut fram till vårt hotel Circa 39 som vi bor på. Ingen lyx men helt ok. Vaknade upp till ganska mulet väder, men vi gick ner till stranden och solen kom fram! När klockan var 15, så mulnade det på igen, men inget regn kom. Nu har vi precis kommit tillbaka till hotellet. Vi tog en sväng på stan, kollade in Lincoln Road och Ocean Drive, och käkade tidig middag. Imorgon hoppas vi på sol igen så vi kan ligga på stranden, det var helt underbart så länge det varade idag, och vattnet var lite mer svalkande än i Clearwater.

Kommentarer
Postat av: Martina

Vilken härlig strand. Hoppas att ni får bättre väder idag. Fy vad otäckt att köra i sådant oväder. Här lyser solen o jag ska lägga mig i solstolen under parasollet vid poolen. Kl. 12.30 kommer Anna, Nils, Erik, Anneli, Ludvig o Filippa o kl.15.00 kommer Luka o Alex så det blir fullt hus. Jag är lite trött efter igår men det var så roligt o mysigt vi satt ute o åt o drack gott sedan cyklade vi till ett ställe som heter Harrys o tom. jag kunde ta några danssteg på tå. När vi cyklade dit var det nerförbacke hela vägen o UPPFÖR hem, ( det märktes att man inte är vältränad! Pust ).

Ha det så bra o massor av kramar o pussar till dig min fina väninna

2009-07-03 @ 11:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0