Tisdag

Klockan 08,45 rullade Christer o Kajsa iväg mot Orlando. Av killarna såg vi inte ett spår. Men precis när jag kommer tillbaka in, efter att ha vinkat av dom, så kommer Filip och Calle släntrades på baksidan. Fick ringa Christer som fick vända hem igen och hämta upp dom. De fick en heldag på Universal och Adventure och de var nöjda men trötta när de kom hem ikväll. Karin och jag har gjort både manikyr och pedikyr idag, och Olle och Ida har latat sig hemma. Medans vi fick naglarna och fötterna fina så tittade vi på live sändningen från Michael Jacksons ceremoni. I morgon är det fam Olsons sista dag här, innan hemresan mot Stockholm på torsdag.

Kommentarer
Postat av: syster malin

Jag hann o se slutet av Michael Jackson, Nina o jag var i Linköping o handlade lite grejer till husvagnen så vi kom hem sent. Igår körde Ivar i på sparkcykeln o fick stans fläskläpp o blod från tänderna så nu ska jag ringa tandläkarn så dom kan titta på det. Just nu är det soligt o fint här, 20 grader, men det skulle bli regn så då ska jag nog ta tag i Ivars rum, kanske en skype sen om ni är hemma, kraam!

2009-07-08 @ 08:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0