Söndag

I morse vaknade vi upp till gråmulet väder, så vi passade på att ta sovmorgon, skönt! När alla kommit upp och iordning så blev det en sväng till Wiregrass för lite shopping och mat. Jenny blev helt plötsligt genomförkyld eller allergisk, så vi åkte hem och vilade en stund efter det. Senare på kvällen blev det biobesök. Vi såg Hangover och den var så himla bra, rekommenderas verkligen! Som vi skrattade......Olle, Ida och Hanna såg G-Force i 3D och de var oxå nöjda. Nu sitter vi hemma i tv-soffan och ska se ännu en film, 12 Rounds.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

Vi såg på Hangover igårkväll, den var ju såååå rolig! Sen kollade vi på "12 Rounds" i söndags kväll, den var också bra! Idag ska vi ta en tur till tippen (igen!), blev massa skräp efter golvläggningen! Sen ska vi in till grannen kl 13 o äta lunch, trevligt!Annars blir det en slappar-dag, vi får väl ladda tills i morgon, då ska vi till Astrid Lindgrens värld. Ha det bra!

Kramar

2009-07-27 @ 10:18:59
Postat av: Martina

Hello!

Skönt med sovmorgon. Veckan som Nina o co var hos oss gjorde jag frukost en gång, sedan blev det sovmorgon resten o Nina fixade o donade. Det ska ju vara tvärtom när man har sina vänner hos sig. Men är man en sömntuta så är man. De åkte vidare igår med husvagnen till campingen i Falkenberg o vi kanske åker o hälsar på dom i morgon, beroende på väder o vind. Idag är det kallt i luften o det har regnat lite, saknar sommarvärmen. Igår på em kom Fam Folkesson ifrån Stockholm till oss! De har sin husvagn på Råå camping så vi fikade o senare grillade vi. Lukas kompis Martin följde inte med när det åkte utan valde att sova över hos oss. Och killarna var så lyckliga att det gick bra. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe o ge killarna som spelar Wii lite fika.

Ha en bra dag! Puss o kram

2009-07-27 @ 15:29:56
Postat av: Toja

Ja visst var filmen bra. Länge sedan jag skrattade så mycket på bio.

Sitter i yttertältet på husvagnen i Vätterviken. Vi kom hit igårkväll och det gick med hjälp av våra vänner ganska smidigt att få upp yttertältet denna gång. Mycket tack vare att broder värmt upp tältpinnarna förra veckan :). Idag har jag varit ledig och tänkt njuta av campinglivet men tyvärr ville inte sommarvärmen infinna sig - idag heller, utan det blev regn och rusk. Imorgon måste jag jobba och jag sitter hela tiden och funderar över hur jag ska lyckas vara ledig med barnen och njuta av sommaren samtidigt som jag ska vara på jobbet. Ett litet extrainkallat möte i veckan satte lite guldkant på tillvaron och man sitter här med sitt glas vin och funderar på djupare tankar så som att "är det så här livet ska vara???" :))). Men det brukar alltid ordna sig så det gör det säkert även denna gång. Som tur är är vi ju väldigt nära hemmet - så imorgon tar jag mina små underverk och kör hem de till Mjölby, jobbar lite och sedan åker vi ut till vår campingidyll igen, hi hi. Det bästa av två världar!

Är inte så lite avis när jag hör talas om shopping i Ellenton - LIKE! Hoppas ni har hittat mycket kul.

Kramar i massor till er alla!

2009-07-27 @ 23:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0