Söndag

Jenny och jag kom upp vid 8-tiden och tog ett varv runt sjön. Efter det blev det att packa ihop inför vår vecka ute i Clearwater. Vad jobbigt det är att packa! Fredrik och Fille kom hem från Boston och fick packa om lite innan vi kom iväg. Vädret var inget vidare så vi behövde inte stressa för strandens skull......Stannade till på en Publix och handlade lite innan vi installerade oss i huset som är helt underbart. Det är 4 våningar totalt med entréplan och takterrassen, supercoolt. Imorgon hoppas vi på bra väder så vi kan ligga på playan o sola!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Mer bilder på huset tack:)

2009-07-20 @ 11:03:13
Postat av: Martina

Ja jag vill också se mer bilder. Där skulle man sova gott ser helt underbart ut. vad kul för er att det var så himla läckert. Idag har jag varit en sväng på soptippen mellan regnskurarna. Anders är o kollar på kantsten som vi ska ha vid "planket" du vet. Själv ska jag nu börja med lunch. Och idag är Lukas feberfri o mycket piggare tack o lov. Ha en fortsatt underbar vecka o så hoppas jag att vi får till en skype snart.

2009-07-20 @ 12:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0