Onsdag den femtonde juli

Halva juli månad har nu passerat.....varför går tiden så fort!? Ida och jag kom upp vid 8,00 i morse och gick ett varv runt sjön. Hur härligt som helst, fast Ida tyckte det var alldeles för varmt. Innan vi hämtade hem Olle från Alexander så åkte vi och handlade på BJ´s. Nu har vi laddat upp förråden tills fam Johnson kommer imorgon! Jag ska hämta de vid flygplatsen strax efter 17, kul! Olle och Alexander hade så himla kul i skateboard parken igår, så Amy och jag åkte iväg med dom ikväll. HUR varmt som helst, jag kunde ens inte sitta ute och titta utan var tvungen att gå in för att inte smälta bort! Kul hade dom även ikväll, och inga olyckor, konstigt nog:)
Filips matcher idag slutade med en vinst och en förlust.......kommer inte ihåg vilka de mötte och nu får jag inte tag på Fredrik. De skulle in till Boston ikväll och göra stan.
Själv funderar jag på att se en film, Revolutionary Road, med Leonardo di Caprio och Kate Winslet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0