Onsdag 29/7

Vi spenderade dagen på Busch Garden i stekande sol, herregud som vi svettades! Men kul hade vi! Har nog aldrig känts så skönt med en dusch efter den pärsen...... För 14 år sen var det oxå en väldigt varm dag hemma i Sverige, då vi gifte oss! Vi firade vår bröllopsdag med japansk middag på Wasabi, supergott. Kvällen avslutade vi hemma med en film, The International, jag kanske såg 10 min innnan jag somnade så jag vet inte om den var bra eller inte:) Försökte göra mitt dagliga inlägg här på bloggen innan jag somnade, med det gick inte. Så nu har det blivit torsdag morgon, och Jenny och jag sitter vid frukostbordet med varsin dator. Idag blir det en dag hemma vid poolen, kanske en liten shoppingsväng.

Kommentarer
Postat av: towe

- fin blogg du har :)

intressanta inlägg, jag fastnade faktiskt lite för din blogg :)

kolla gärna in i min blogg, skriver om precis allt!

2009-07-30 @ 16:39:26
URL: http://ttowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0