Ny vecka

Oj vad vi sover här på morgnarna.......det måste vi ändra på snarast, för det är inte kul att vända helt på dygnet. Ännu en lugn dag här hemma. Jag kom äntligen iväg och storhandlade, har dragit på det in i det längsta, men idag blev det en sväng till WalMart. Fick inte med mig allt jag skulle, så det får bli en vända till snarast. Filip har spelat 2 matcher idag. Första matchen mötte de Connecticut och det blev förlust med 6-0. Andra matchen lite bättre, men även den förlorade de med 2-0 mot Michigan. I morgon spelar de 2 matcher igen, och då blir det derby då de ska möta Florida South.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vad sköönt med sovmorgnar!! Vi sover bara till 7-8 här, då Hugo lagt till med den ovanan att vakna "tidigt"!!!Ska vänja av honom.... Ha ha, nä då, det är faktiskt precis lagom...... för Jonas att gå upp då! Idag har Lotta o jag sprungit, 5,7 km. Känns väldigt bra, den sträckan. Ska öka lite snart, se om vi orkar milen.... Lotta tror imorron, men vi får väl se! Nu har vi precis ätit, sitter med ett glas vin på altan, solen skiner, vindstilla, och egentligen inget är galet! Ska ringa Jenny med o se om hon har plats för boken.... Ha det gött!

Kramar

2009-07-14 @ 21:07:32
Postat av: Carina

Låter härligt! Vad duktiga ni är på att springa, imponerande! Ida och jag har bestämt att vi ska försöka komma upp vid 8,30 imorgon (idag) och "powerwalka" runt sjön, vi får väl se hur det blir med den saken......

2009-07-15 @ 03:55:47
URL: http://carinaakermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0