Fam Johnson är här igen!

Tänk vad konstigt det är, man har inte träffats på 1 helt år, ändå så känns det som om det var igår. Men det är ju tack var skype och internet som allt är annorlunda mot förr i tiden, när man fick brevväxla med varandra.....Allafall så var det kul att få träffa fam Johnson "live" igen, och de är här nu för andra gången. Jag åkte ut och mötte upp de vid flygplatsen, och flyget landade 15 min före utsatt tid, perfekt! Ida och Olle var hemma och väntade otåligt......
Barnen hann med både bad och lekar innan de avslutade med film, och sen var det inte svårt att somna, då varken Viktor eller Hanna sovit på flyget hit!
Jenny hade packat med sig jordnötsringar, massor med godis och chokladkakor, marmelad, knäckebröd, leverpastej och en massa  andra godsaker. Även skvallertidningar, dvd filmer och pocketböcker, så nu hoppas jag att de vill ha en lugn dag vid poolen imorgon:)

Kommentarer
Postat av: Martina

Carina Carina Carina Carina I LÖÖÖÖÖÖVE YOU SOOOOO......

Det var nu länge sedan som jag skrev till dig min kära vän! men som tur är så ses vi ju på skypen ofta! tack o lov. Härligt att ni nu har fam Johnsson hos er, så kul för er alla o ha det nu så härligt tillsammans.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe o sedan röja lite efter att bara ha legat i solstolen hela dagen.

Pussar o kramar

2009-07-17 @ 15:18:51
Postat av: Sophia

Jag tittade på mitt favvoprogram härom kvällen "En plats i solen". Det är en mäklare som hjälper människor från främst England att hitta boende runt om i världen. De var då i Tampa och letade. Rackarns vad fint det var! Jag har ju sett dina bilder från huset och olika parker och så, men down town var det också hur mysigt som helst ju! Clearwater var inte heller fy skam men det har man ju sett härifrån. Lyllos er! Ha det så gött med familjen Johnson så hörs vi. Puss och Kram

2009-07-17 @ 18:27:00
Postat av: Jennie

Heeeeeej!

Det är så kul att följa din blogg!

Vad kul med besök igen. Hinner du äta upp alla godsaker mellan besöken ;)

Har semester nu och är i Småland och har det härligt. Solen har visat sig hela veckan och det har varit hur gott som helst ute. Jag har t.o.m badat frivilligt ;)

Imorgon ska jag gå på Metallica...hrm. Kanske inte riktigt "my cup of tea", men de spelar i Hultsfred och då de är så nära så måste jag liksom "passa på". Hursomhelst så ska det bli kul att se dom.

Må så gott & Ha det så bra!

Kram, kram

2009-07-17 @ 22:22:32
Postat av: syster malin

Hej! Åhh va roligt för er med lite Sverigebesök igen:) Vi är hemma igen o vi har haft det toppenbra!!! Kanonväder hela veckan så vi har tillbringat mycket tid på stranden:) Nu har vi packat in det mesta o tvättmaskinen är i full gång, så jag satte mig vid datorn lite för o ta igen allt jag missat:) Skype snart! Hälsa alla, kraam!

2009-07-17 @ 23:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0