4th of July och magsjuka!

Väcktes utav att Olle kräks rakt ut i sängen vid 01,30! Minns inte när det hände senast. Som tur var så blev det en gång och sen var det bra. Karin, Kajsa, Ida, jag och Christer hann med en sväng till stranden innan vi checkade ut vid 12-tiden. Lagom när vi ska påbörja resan hem mot Tampa, så börjar även Calle må illa. Han klarar sig oxå med en omgång, sen mår han lite bättre. Resan hem tar över 5h, vi åker genom regn och solsken. Väl hemma så sticker Fille och Calle till Mikey där flera kompisar är. Vi andra åker till Macaroni Grill och käkar middag. Det verkar som alla firar 4:e juli hemma, för det är väldigt lugnt på restaurangen. Massor med fyrverkerier under kvällen, nästan värre än nyår! Nu är klockan strax midnatt och alla har kommit i säng. Jag känner hur illamående jag är.....undra just om det är min tur nu......?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0