Slappar Söndag

Tidig morgon för Freddan o Olle som åkte iväg på hockeymatch vid 7,00. Ida och jag kunde lugnt sova vidare....skönt! Fille sov över hos Mikey, så han kom hem lagom till lunch. Hockeymatchen var väldigt jämn o spännande. När 2 minuter återstod av matchen låg Olles lag under med 3-2. Då säger Olles coach att nu måste du gå in o göra 2 mål. Sagt o gjort, först ett mål och ytterligare ett till när det är 40 sekunder kvar! Andra laget var dessutom nära att kvittera de sista 10 sekunderna men det blev skott i stolpen, snacka om spännande! Så vinst tillslut med 4-3:)

Idag kom även ägarna till huset förbi o hälsade på, kul att få se vilka dom är. De bor i New York o jobbar som läkare båda två, och har inga planer på att flytta hit de närmaste 3 åren lät det som. Och att sälja är ingen bra idé då priserna har rasat här sista tiden. 
Nu är det mest fix inför skoldagen imorgon. Ida gör läxor, och Olle o Freddan kollar på Polisskolan, Fille är hos Mikey. Jag har fastnat framför datorn........Men snart är klockan 21,00 och då är det dags för ett nytt avsnitt av Desperate Housewives....

Kommentarer
Postat av: syster malin

Heja Olle va bra du är! Ja, nu är det dags o börja jobba, fy satan! Barnen kunde inte somna igår, jag fick till slut lägga mig jämte dom, dom låg båda i Ivars säng, dom somnade till slut vid halv tre så hur dom ska klara dan idag blir spännande. Just nu känner jag mig ganska pigg men vi får väl se fram på dan.... Kram.

2009-01-12 @ 05:48:34
Postat av: Sophia

Så då blir ni kvar i tre år till då :-)

2009-01-12 @ 09:13:10
Postat av: Martina

Toppen bra Olle vilken kille du är. Idag har Wille o jag varit på hans nya dagis o det var bra vi var där i 2 tim. Wille sa att han kunde vara själv i morgon, men vi får se. Sedan åkte vi till Väla centrum o käkade lunch. Hoppas att vi får till en skype senare. Kram kram

2009-01-12 @ 13:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0