Regnig dag

Idag hämtade vi Adrian o Nicholas vid bussen efter skolan. Regnet öste ner just då. Christina skjutsade sina föräldrar till flygplatsen, och idag kom de iväg. Så åkte vi hem o stekte pannkakor. Om en vecka kommer fam Andersson till oss o hälsar på, jätteul! Därför tänkte vi att barnen skulle ta 2 dagar ledigt från skolan, så vi kan hitta på nåt kul med dom. Så jag meddelar deras fröknar om det, ok inga problem. Men vi måste även få OK från rektorn. Och gissa om jag blev förvånad och förbannad när Ida kommer hem med en lapp om AVSLAG!! Så imorgon är det jag som ska besöka rektorn på Pride. Jag undrar vad orsaken till att de inte kan vara lediga TVÅ dagar är.....? Men allra först ska vi åka o ta spruta imorgonbitti. Det är den tredje och sista Twinrix sprutan. Filip kom hem med papper från sin skola förra veckan, och har han inte tagit den här sista sprutan före 1 feb, så får han inte gå till skolan. Hårda bud!

Kommentarer
Postat av: Toja

Heja Carina - på rektorn bara! Snacka om brist på ödmjukhet :).

Ja - vilken himla tur att du hade köpt dina fina gummistövlar nu när regnet kom. Hade dock gärna sett dig på en bild i dina fina stövlar plaskandes i pölarna, men det kanske blir nästa gång.....

Kram

2009-01-30 @ 09:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0