Ny vecka!

Redan måndagkväll oj vad denna dagen gick fort. Har inte varit utanför dörren förräns nu ikväll. Skjutsat Olle till fotbollsträningen. Fredrik skjutsade Ida, som idag har tränat med ett nytt lag! Här var det betydligt tuffare tag och tempo, så nu får vi se om Ida hänger med:) Nu är det träning måndagar och onsdagar 18-19,30. Onsdagar kan bli körigt om inte Freddan är hemma för då har Filip sin hockeyträning samtidigt.....
Filip o jag hann även med en tur till Wal-Mart, han behövde lite saker till skolan. Jag köpte en film som jag o Freddan ska se på nu, The Notebook, någon som sett den? Imorgon ska Fredrik upp redan vid 4-tiden för att åka till Charlotte över dagen....

Kommentarer
Postat av: syster malin

Igår kväll var det betydligt lättare att somna... båda barnen somnade framför bolibompa, vilket väldigt sällan inträffar nu för tiden.. jag somnade mitt under filmgalan, vaknade till när Johan Glans o Björn Gustavsson körde Abba medley, sen somnade jag igen o vaknade vid två av att barnen inte kunde sova... Hilma somnade faktiskt jämte mig, men hur länge Ivar tittade på tv vet jag inte... Nu är det ny dag o nya sovproblem:) Va filmen bra, har inte sett den, kram.

2009-01-13 @ 05:26:07
Postat av: Carina

Nä, fy va jobbigt!!!Era stackare......

Filmen hade jag redan sett! Så typiskt mig........Den är fin, en kärleksfilm.

Hoppas att ni får sova en "vanlig" natt i natt..

Kram

2009-01-13 @ 13:43:27
Postat av: alexandra

den är skitbraaa!

2009-01-13 @ 16:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0