Manikyr, Pedikyr och Let´s Dance!

Idag när jag var på nagelsalongen så undrade dom var alla mina vänner var nånstans? Fick även veta att de kallar mig "The Swedish Lady". Jag sa att släkten åkt hem till Sverige igen, men snart kommer det nya vänner!!! Tommy, du behöver väl manikyr??!! Ida har varit hemma hos Mamellow i eftermiddag och där var även Sarah som går i deras klass och som oxå bor här! Kul! Fille har hängt med Mikey och Nick, det körde inlines vid rinken. Olle var hemma hos mig, han kollade på Kopps innan middagen. Nu har Olle och jag kollat på Let´s Dance. Freddan har kollat vidare på OC utan mig, så nu ligger jag efter!! Hoppas alla får en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Nina

Det räcker nog inte med bara en gång, inga skrivbords händer här inte..



Men Tommy går nog om Freddan går....(hihi)

Ha en underbar helg!! // Nina

2009-01-17 @ 10:03:44
Postat av: syster malin

Ha ha, ja du måste vara bra för deras verksamhet som kommer dit med massa svennar. Du borde få rabatt!! Hilma frågade på väg hem från stan häromdan när vi skulle åka "hem" till USA...och igår frågade hon igen om vi kan åka tillbaka..hon lider nog oxå av depression av o va hemma igen! Ivar har hockeymatch idag, det ska bli kul, sen har vi inget planerat, får se vad som händer:) Kram!

2009-01-17 @ 10:08:14
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Kul att Ida träffar denna underbart glada o söta Machmellows!!!!!!

2009-01-17 @ 10:29:46
Postat av: Martina

Hahahaha vänta bara tills Anders kommer med sina snusfingrar.

Då får det ha en presenning under honom o skyddskläder på sig.

2009-01-17 @ 10:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0