Hoho.....?!

Hjälp vad tyst o tomt det är här nu! Och, nej inte skönt, jag saknar alla:) Alla kom iväg som de skulle imorse. Freddan tog killarna i sin bil o körde mot flygplatsen vid 6,30 för deras flyg lyfte 8,45 via Chicago. Jag var tvungen att följa med Malin o Co till flygplatsen, för de fick inte in allt bagage i sin hyrbil. De lyfte 10,40 och åker via New York. Nu går tvättmaskinen för högtryck (som vanligt förvisso), och det blir till att fixa iordning här hemma. Ikväll ska vi fira Freddan som fyller år, det blir middag på restaurang!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej och stort GRATTIS fredrik på din födelsedag önskar jessica björn och barnen.

Hoppas att ni får det riktigt trevligt på restaurangen med resten av familjen

många kramar

2009-01-08 @ 19:33:21
Postat av: Fam. Ohlsson

Stort grattis Fredrik önskar familjen ohlsson!

2009-01-08 @ 21:53:31
Postat av: alexandra

grattis fredriiik!

2009-01-08 @ 22:55:31
Postat av: NJ

Grattis old man...39 år shit.. det känns ganska avlägset för en ung atlet som mig.

Hade tänkte min ett skype grattis men du loggade av precis av när jag skulle ringa.. typiskt.

Ha nu en trevlig födelsedagsmiddag och om du har jobbat och slitit riktigt hårt så tror jag att du kan få en lite present (hört från säker källa..)

2009-01-08 @ 23:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0