Fotboll, Shopping och Party!

Dagen började med Olles fotbollsmatch, vinst 3-1, ett mål av Olle. Ida och jag åkte till Wiregrass för att fixa det sista till partyt hon skulle på senare. Jag köpte gummistövlarna!!! Eftersom omröstningen slutade med överlägset "Köp dom" här bland kommmentarerna. Dessvärre så blev det inga Ed Hardy. Min storlek var slut i den färgen jag ville ha. Men så hittade jag ett par Chooka istället, lika coola och tom snyggare:) Nu har jag oxå ett par Alva! Ida kom iväg på kalas som började hemma hos Jasmyn med tårta o sång. Efter det så blev de skjutsade till butiken Justice där kalaset hölls. Där blev det lekar och så fick de håret fixat. Sen tillbaka hem till Jasmyn där det blev pizza och fler lekar. Ida var helnöjd när hon kom hem. Nu är det som vanligt hockey här, på tv:n! Jag har kollat på OC, så nu är jag ifatt Freddan.

Kommentarer
Postat av: Diana and Mike

Hallo akermarks

Miguel is still waiting for you answer could you PLS answer on the blog otherwise you can come over for a java He must have a answer so he can get the Volvo out of his fucking head

Daina

2009-01-18 @ 13:21:49
Postat av: Mike

Now Diana’s fucking sister Daina is in the discussions. We will send her back to Mexico

Will be some problem because she don’t have any passport

Hope you can excuse here

2009-01-18 @ 17:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0