Fotboll, hockey och paket i brevlådan....

Idag var det dags för fotbollsträning för Olle o Ida. Filip kom iväg på hockeyträning med highschool laget. Han går ju inte på highschool än, men han var så välkommen att träna med dom redan nu. De tränar oxå i Brandon och även Mikey är med där. Nu har Olle o jag precis kollat på fredagens avsnitt av Let´s Dance. Idag blev det lite som julafton då Olle o Ida fick brev innehållande paket!!! Gabbi o Filip hade skickat så fina armband och nyckelringar som de köpt i Afrika! De var där över jul o nyår på safari bl.a, spännande. Men i sommar så ska de komma o hälsa på oss, ska bli så kul! Tusen tack för breven o presenterna hälsar Olle o Ida!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej allihop! En liten uppdatering om Sigge. Nu får han gå ut o han är jätteduktig. En natt har jag gått upp för att släppa in honom, annars kommer han så snällt innan vi lägger oss. Han har lärt sig att gå via altanen så om han kommer sent så får han sova där, han har sin bur med filtar i så han inte fryser.=) Han sover helst i nån säng där han är välkommen, då inte i vår (jag som säger ifrån, för Jonas får han), så det blir oftast hos Alexandra eller Rebecca. Han har det alltså väldigt bra Sigge, som för övrigt, trots allt, hade vänliga släktingar som ville ta hand om honom.... Han är ju så liten o så snäll o såååå sööööt! Kramar till er alla!

2009-01-27 @ 18:17:25
Postat av: Fredrik

Ja Marie...jag vet inte vad jag ska saga. Du ar sa snall som tar hand om Sigge och han verkar ju trivas. Mig har han aldrig velat sova hos eller kela med. Han kanske inte vill komma tillbaka till oss mer.

2009-01-27 @ 18:26:21
Postat av: Marie

Jo du, Fredrik det vill han!! Det märks på honom att det är något/ några han saknar.... Men han är givetvis välkommen att stanna här så länge ni är i staterna!

2009-01-27 @ 22:06:02
Postat av: Gabbi & Filip

Varsågod!!! :)

Hälsar

G & F

2009-01-28 @ 21:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0