Vi vill tacka våra fantastiska vänner för en underbar semester!

Det har gått så fort, kan inte riktigt fatta vart tiden har tagit vägen men det är ju så det ska vara när man har roligt.... 
I dag hade jag inte ro att ligga och sola med de andra utan jag åkte till Ellenton och shoppade det sista, sedan tillbaka för att hämta tjejerna för en omgång manikyr och pedikyr.  Jag skulle så lätt kunna vänja mig vid detta... 
Väskorna är nu packade och alla sover mätta och belåtna efter en god grillad fläskfile middag.

Vi är väldigt tacksamma för att vi fick komma och hälsa på och vi kommer aldrig glömma de här veckorna hos er!!!!
Tack kära vänner!

Kram // Elin, Rasmus, Nina & Tommy.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0