Torsdagen

Imorse så stack Tobbe, Mackan & Petra iväg till Clearwater Beach efter frukost. De ska ha 2 sköna dagar på stranden och kommer tillbaka imorgon fredag igen. Så idag fick jag ligga själv ute i trädgården o sola o läsa min bok. Idag har det varit ca 25 grader, helt underbart med andra ord! När barnen kom hem så blev det läxläsning såklart. Nicholas kom hit o lekte med Olle en stund, Fille var med Mikey och Ida kämpade med sin matteläxa. Jag kom iväg på en promenad. Nu har jag och barnen precis tittat på förra veckans Let´s Dance avsnitt. Helt rätt att George åkte ut! Jag har även tittat på Knutby serien, sista delen, skrämmande!!! Inte lika skrämmande, bara nästan:), var ju "Den rätte för Rosing". Såg på det igår, kul faktiskt, men jag gillar ju sånt! 
Hoppas att Ni får en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas fam. Bengtsson får en skön tripp till beachen!

Här rullar det på som vanligt igen, barnen gör sig iordning för skolan och jag jobbar i eftermiddag.

Ha det skönt i solen, är lite avundsjuk för det är ju inte riktigt lika varmt här...

Saknar er och värmen!!! Kram

2009-02-27 @ 07:27:57
Postat av: Jessica Appelqvist

Hej Carina! Jag känner att jag är lite avis på din tillvaro :)!! Ha det fortsatt bra och trevlig helg!

2009-02-27 @ 08:27:58
Postat av: Klara

Önskar er oxå en skön helg!

2009-02-27 @ 14:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0