Torsdag

Nu är vi hemma igen efter att ha varit på bion. Ida o Elin såg "Hotel for dogs" och Nina o jag såg "Taken". Den var jättebra!!! Längesen som jag såg en film som jag tyckte var riktigt bra. Tjejerna var oxå nöjda, de hade hela biosalongen för sig själva! Vi hann hem till 3:e perioden av Lightning matchen, det blev vinst över Toronto, så killarna borde oxå vara nöjda! Idag har vi hälsat på Olle i skolan, och efter det blev det tid för lite shopping. Vi hann med Bealls där det shoppades Lewi´s jeans och shorts, vi åt lunch på Moe´s och hann bara passera affärerna i Wiregrass. Men vi ser framemot mer shopping imorgon då vi ska åka till Ellenton. Barnen har ledigt från skolan imorgon, och även måndag-tisdag, skönt!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Jaa, visst va den bra! Ta ett kort på Ellenton jag saknart!!!

2009-02-13 @ 05:46:17
Postat av: Martina

2009-02-13 @ 09:19:30
Postat av: Martina

Ääääääääntligeeeeeen fredag åååååh vad härligt. Va kul att filmerna var bra. Och att ni har börjat o shoppat, kul kul. Idag ska jag o Wille åka ner till stan o äta lunch med Jennifer o hennes mamma. Det ska bli roligt. Nu äter vi frukost o Wille skriver ett brev till Elvin, o jag skriver en lista till Anders vad som ska göras i helgen. Hahaha skämt åt sido det är ju faktiskt all hjärtans dag i morgon så det blir mycket kärlek men det har vi ju varje dag. Man måste få massor av pussa o kramar för att orka eller hur?! Varför försaka en endast liten kyss livet kommer ändå aldrig tillbaka La La La......... Ha det så underbart. Puss o kram Martina

2009-02-13 @ 09:33:39
Postat av: Toja

Tack Martina för ditt glädje-inlägg - jag blev på topphumör - sitter här och trallar med :). Håller med - så skööööönt med fredag Och en lugn helg som väntar efter en hård veckas slit. Vi riktar in på på en dag i de stora skidbackarna i Östergötlands egna alperna - nämligen Kisa. Hörde att Carina o co ställt av alla sina skidor hos Martin o Malin - så Malin, framåt kvällen är det jag och barnen som kommer och provar pjäxor - hoppas det är ok.

Kram på er alla därute i syberspace - ha en underbar helg!

2009-02-13 @ 11:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0