Torsdag nittonde februari

Idag har det varit prisutdelning på skolan, för andra gången. Olle fick pris även denna gång! Ett nytt pris som heter "English Language Learner  Award". Det är ganska många elever som inte har engelska som modersmål på skolan, så det var kul att Olle fick det priset. Han är verkligen superduktig, har lärt sig engelska otroligt bra och fort.
Resten av dagen har jag fortsatt tvätta o vika tvätt.,det tar ju aldrig slut! Fam Andersson har precis kommit tillbaka från Orlando. De hann med både Universal Studios och Adventure Island idag, och de har haft superkul. Nina ger parkerna 5 av 5 toasts. (Som Benjamin skulle sagt:))
Nu sitter vi o slappar i soffan och kollar på Lightning (som vanligt), och imorgon är det fredag! Då är det dags för femmornas prisutdelning, och Ida ska oxå få pris! Hon vet inte om det, så det blir en överraskning för henne.......
Imorgon kväll kommer det även nya gäster.........

Kommentarer
Postat av: lukas

Tack så jätte mycket för spelet. jag har spelat hela morgonen. Och tack för det fina brevet. Grattis till priset du/ni är ju super duktiga. Min skola är bra. Anton o Tareq är mina nya kompisar, Igår när vi åkte pulka i våran backe träffade jag 2 killar som bor på våran gata Johan o Isak de är lika gamla som mig. Jag saknar dig Olle, hoppas att vi ses snart. Kramar ifrån oss alla till er alla.

2009-02-20 @ 10:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0