Söndag 8:e februari

Äntligen så har de kommit! Det var så kul att träffa fam Andersson, trots att jag inte var hemma o tog emot dom! Idas lag förlorade borta med 1-0, tyvärr.  Bra match! Olle o jag åkte på partaj i Brandon. Fille var hemma o tog emot fam Andersson som letade sig hit tillslut, utan GPS, bra gjort! Vi har grillat kyckling och fläskfilé , ätit bränd bea med ris o sallad till, gott! Imorgon är det skoldag för Åkermarkarna, och jag tror att alla sover förutom jag just nu,haha , men man har ju en  blogg att tänka på!!!  Snälla skriv nånting idag, vad har DU gjort?


Kommentarer
Postat av: klara

Alma kämpar på i simskolan. De ringde sent i går kväll och tyckte hon var för duktig för sin grupp och ska avancera, så Fredde hon är inte liten längre men hon vet oxå vem hon har att bevisa för. Vi har hyrt bil nu hela vår resetid så nu är det bara att hoppas på att vi gjort rätt i bokningen. Hoppas att ni får en trevlig tid med Boxholmarna!

2009-02-09 @ 08:06:32
Postat av: Martina

Underbart att höra att fam. Andersson är på plats. Härligt att se alla bilder. Hoppas att värmen håller i sig nu o att ni alla får det helt fantastiskt underbart tillsammans. Verkligen bra att hitta utan GPS. Jag kör ju fel även om jag har lyckats få på den. Hahahah. Men det är ju jag det..... Idag var det jätte kallt här när vi lämnade Lukas i skolan. Såååååå NJUT av värmen. Jag sitter o fryser inne. Nu ska Wille o jag äta lite frukost. Sen blir det att städa lite i morgon kommer Rossa, Cajsa o Clara. Ha det toppen. Jag tänker på er hela tiden. Vi skypar senare. Pussa o Kramar Willw Wonka o Martinis

2009-02-09 @ 09:03:41
Postat av: Linda

Men så mysigt att de är hos er nu!!

Här snoras det! Arvid är ju ledig från dagis på måndagar och kanske att han får stanna hemma i morgon också!

Var en kortis i Mjölby i fredags; sjöng på en begravning. Elsa o jag tog tåget fram o tillbax o farfar o farmor var barnvakt. Blir snart en till resa ner till Ö-götland på begravning då Lars mormor dog i lördags. Idag är det jättefint väder! Tack o lov! Det har varit så grått o trist ett bra tag men nu skiner solen o den snö som är kvar gnistrar! Kanske att det blir en tur till Hagbytippen när barnen ska sova! Det blir mitt lilla roliga i dag!

Nu mera kan vi nog säga att Arvid går! Inte hela tiden men allt som oftast! O lillsyrran är inte långt efter!

Ha det nu så gott o hälsa alla!

Kram kram

2009-02-09 @ 09:12:41
Postat av: Sylvia

Hej,

vad skoj att Anderssons kommit fram. Ser underbart ut, Carina o Fredrik skäm nu inte bort dom för mycket!! Här är det en underbar dag, sol och mycket snö. Tycker att Elin ser lite blek ut mot Ida men innan hemresan så är säkert Elin lika brun och Ida.

Kram på er alla.

Sylvia

2009-02-09 @ 11:53:12
Postat av: syster malin

Åh, vad trevligt! Jag ska gå med Lejla till Gusto ikväll o käka o snacka skit, det ser jag fram emot:)Kraam!

2009-02-09 @ 17:16:39
Postat av: Shopping Janne

Nu har paketet kommit!!!

Idag kom mitt efterlängtade paket från Hollister innehållande ett par jeans (skitsnygga), en piké (oxå den skitsnygg) samt en skjorta (fantastiskt snygg den me) och fan va bra jag har blivit på shopping, allt satt som handen i handsken & billigt var det oxå om man ej är allt för snål.

TACK systrarna Jonsson för lektionerna...!!!



/Jonas

2009-02-09 @ 18:27:33
Postat av: Jocke

Hoppas att det inte är kallt där, men Tommy behöver väl inte frysa för han har ju säkert med sig sin snygga skinnjacka.

Jocke Hielte

2009-02-09 @ 18:31:27
Postat av: Fredrik

Tommy har sin skinjacka pa sig ihop med de biega shortsen vi kopte i Italien 1992. Matchar kanon enligt Tommy. Efter bara en dag vet hela Cory Lake att vi har besok fran Boxholm.

2009-02-09 @ 19:16:19
Postat av: Mike

Hallo

Miguel is still waiting for you answer could you PLS answer on the blog otherwise you can come over for a java He must have a answer so he can get the Volvo out of his fucking head

Daina

2009-02-09 @ 19:17:08
Postat av: Eva

Hej på Er alla.

Så bra att Boxholmarna är på plats.

Efterätten ser fin ut, mums.

Hoppas att ni alla får en fin tid tillsammans.

När Elin kommer igång i poolen ser man bara fötterna på henne.

Ha det så gott!!! Jätte kramar från oss i Katrineholm

2009-02-09 @ 19:17:21
Postat av: Anders

Hälsa Tommy tandkött!!!



Fick han med sig grepen genom säkerhetskontrollen, dom brukar ju vara hårda??? Han körde väl ett av sina danstrix för att charma sig fram som vanligt. Bägge händerna under hakan... GO TOMMY!!!



Anders

2009-02-09 @ 21:40:50
Postat av: Lotta

Hej på er. Ja skönt att höra att dom är där dom ska...ja menar man vet ju aldrig med Fam:Andersson ,förkylningar, revben m.m. Är det inte det ena så är det det andra. Ja passa nu på att njut, tiden går fort när man har det skoj. Så innan ni vet ordet av så är semestern slut och ni är tillbaka i verkligheten i Ådala igen....hmmm är inte alls avis på er.

Ha det nu gott och ta hand om er. Kramizar från oss i ett snöigt mjölby med minusgrader /Lotta, Anders och Albin

2009-02-09 @ 22:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0