Sol och klarblå himmel....men kallt!

Glömde berätta vad vi såg igår. Ida o Olle var ute o åkte inlines när de fick se nåt plaska i sjön. Där var en jättesöt utter som lekte i vattnet! Tyvärr hade jag inte mobilen med mig så jag kunde fota, när jag sprang ut för att titta.
Idag på förmiddagen knallade jag bort till Christina. Tanken var att vi skulle ut o gå, men det var så kallt, så vi tog bilen till en thai restaurang o käkade lunch istället:) Även Miro , Christinas man, anslöt. 
Efter läxor o middag så åkte Filip på bio med Mikey, de såg "Taken" och den var superbra enligt Fille. Vad tyckte du Malin? Så den vill jag oxå se! Ida och jag hann med en snabbis till Wiregrass. Jag fyndade ett par mjukisbrallor och en tröja på Hollister. Olle stannade hemma o kollade på Lightning........


Kommentarer
Postat av: syster malin

Ja, vilken film! Den va jättebra, men jag har fortfarande olustkänslor kvar i kroppen, den som tittar får se vad jag menar! Solen har börjat visa sig lite här; jättehärligt! På lördag börjar melodifestivalen så nu har man det o se fram emot:)Kraam!

2009-02-04 @ 05:38:48
Postat av: Martina

Ida blev väl glad att ni kom iväg. Hahaha. Hittade hon något? Kul att du hittade mys kläder. Jag skulle också behöva lite nytt, får väl se när jag kommer mig iväg till Malmö. I dag blir det en lugn dag ,har fortfarande ont i huvudet. Jag sitter nu o dricker mitt morgon kaffe (09.25) o "bleppar" på datorn o längtar till våren. I dag ska Tareq följa med Lukas hem. Vi ses på skype när du vaknar min kära vän. Kram

2009-02-04 @ 09:26:10
Postat av: Toja

Vad härligt det lät att en planerad promenad kan sluta med lunch på en Thai-restaurang istället. Sådant händer aldrig här i Mjölby :).

Fynda på Hollister lät ju inte alls dumt heller. Saknar Wiregrass - hann ju inte inviga alla affärerna när jag var där.

Massor med kramar!

2009-02-04 @ 10:05:38
Postat av: Nina

Har nu äntligen landat framför datorn med en kopp kaffe.. Kära vänner nu är vi snart på väg... hoppas jag! (Har varit på lungröntgen med Tommy idag och precis kommit hem från VC med Elin)

Nu ska bara det sista fixas med hästarna och Essie. Vi ses senare på skypen... Kram

2009-02-04 @ 14:52:28
Postat av: Jonas

Toja, det går faktiskt att fynda på hollister i mjölby oxå, visserligen via nätet men då slipper man ju besvärliga bilköer osv...



Moooore shopping to the people!!!!

2009-02-04 @ 21:23:24
URL: http://www.hollister.com
Postat av: Toja

Ja jag håller med om att nätshopping är smidigt - men jag är fortfarande lite ny på området. Men jag tar gärna emot tips om ni har några bra att ge mig. Vad kostar frakt och export då???? Vi kanske får boka in den där shoppingkvällen som Marie nämnde för ett tag sedan :)

Kram

2009-02-05 @ 09:54:57
Postat av: Marie

Gör jag gärna Toja! Men det går ju tyvärr inte o beställa från Aeropostale som jag trodde.... bara om man bor i USA eller Canada! Men från Viktoria Secret går det o Hollister o Abercrombie and Fitch. Så vi får väl ses nån dag o kolla läget!

Kram

2009-02-05 @ 14:47:27
Postat av: Toja

Ja absolut - gärna! Shopping är livet :).

2009-02-05 @ 15:10:56
Postat av: Jonas

Får jag oxå vara med på shoppingkvälen? Snälla tjejer!!!

My life is shopping to...

2009-02-05 @ 20:56:10
Postat av: Toja

Klaaaaaaaart du får Jonas!

2009-02-06 @ 09:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0