Onsdag

Vi började dagen med bowling på Wii. Förmodligen vann Nina o jag. Efter det så gick fam Andersson o jag runt Cory Lake. Solen är väldigt stark nu igen, så man får passa sig. Både Tommy o Nina har bränt sig lite, trots solkräm. Idag slutade barnen tidigare från skolan, så när Ida och Olle kommit hem, så åkte vi tjejer och gjorde manikyr o pedikyr. Ida har haft fotbollsträning ikväll, och då passade övriga barn på att spela tennis. Kvällen bjöd på grillat, och nu har vi precis avslutat ytterligare omgång av bowling. Tommy o Freddan vann första gången, Nina o jag kvitterade, men i tredje o avgörande matchen så lyckades de vinna, men oj vad det var jämnt! Har försökt att lägga ut bilder från dagen, men som vanligt så strular det, blir galen.......

Kommentarer
Postat av: Toja

Ja - här hemma är det den vita snön som sticker i ögonen så det är bäst att akta sig....

Håller tummarna för att ni tjejer får revansch i bowlingen idag! Hur svårt kan det vara? Fast det är klart - jag hade ju Fredrik i mitt lag när vi VANN över Lasse och lite hjälp fick man ju :).

Ha en härlig dag!

Kram

2009-02-12 @ 09:30:24
Postat av: Lotta

Hej. Det måste vara turen att dom vann eller....

Eller också var det så att ni tjejer ville ha en lugn och trevlig kväll..och inga sura miner...vi förstår..ha ha ha.

Ha det gott. Kramizar Lotta

2009-02-12 @ 16:34:29
Postat av: syster malin

Hej hej.. det är klart tjejerna ville ha en lugn kväll..:) Det ska inte jag ha, jag ska på box ikväll med Angelica. Kraam

2009-02-12 @ 16:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0