Onsdag 18:e februari

Idag har jag haft en härlig hemmadag. Trodde nog att jag skulle hinna med mer än jag gjorde, men men. Jag har tvättat o tvättat. Fam Andersson åkte mot Orlando och SeaWorld efter frukost, de kommer tillbaka hit imorgon. Ida har tränat fotboll och så har vi avstyrt en cup som hon skulle spela på lördag i Naples, det känns bra trots allt. Kom ut på en powerwalk, och det kändes underbart. Solen stekte och det var varmt och skönt och det fläktade precis lagom. Tänk er en riktigt varm svensk sommardag när den är som bäst........
Nu har Olle och Ida och jag precis kollat på de två senaste avsnitten av Let´s Dance och nu är det dags att sova här.

Kommentarer
Postat av: Martina

Åååååååh de låter helt underbart med en varm svensk sommardag när den är som bäst. Jag LÄNGTAR till sommaren o till dig min kära väninna. Idag skall här städas.....Ho drop the bomb?????? Vet inte var jag skall börja. Killarna får ta sina rum hur nu det skall gå till, Lukas har klätt ut sig till Turtles o Will springer rund i kallingar o de leker o har det så skoj. De kommer väl bli - att det kan du FET glömma mamma...... I eftermiddag kommer Jennifer o hennes mamma hit på fika det blir mysigt. Ska se om Katarina är sugen på en tripp till Malmö på Lördag. Nä nu måste jag fixa frukost så vi får lite krafter. Hoppas att du har sovit gott vi ses på skype senare hoppas jag. Kram kram

2009-02-19 @ 09:03:58
Postat av: Toja

Heeeeej!

Bra beslut med cupen tycker jag :). Det komer fler och fler och fler......

Idag är Simme på fotbollscup med Vigges lag - håller tummarna för att han kan hålla igen målet ordentligt. Ska åka in och heja i eftermiddag. Imorgon drar vi till Kisa igen för lite skidor. Sedan är sportlovet redan slut - vart tog veckan vägen?

Ha det så bra idag!

KRAM

2009-02-19 @ 09:23:22
Postat av: Anonym

Vilka härliga kort!Längtar till Värmen!

2009-02-19 @ 16:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0