Lördag den sista januari

Klockan ringde 6,30 imorse, och numera vaknar jag 6,25 varje morgon. Fredrik blev upphämtad av Tom och hans fru, som skjutsade de till flygplatsen. Jag släppte av Olle vid Filips skola, där han alltid spelar och tränar fotboll. Ida tränar numera på ett helt annat ställe, längre hemifrån. Fortsatte vidare för att släppa av Ida, tillbaka till Olle och kolla på hans match, som slutade oavgjort 6-6 (Olle 5 mål). Därefter järnet tillbaka till Idas match, som jag bara fick se 10 min av, och som de förlorade med 1-0. Christina ringde o frågade om vi ville luncha med dom, så vi följde med de till Chick-Fil-A. Resten av dagen o kvällen har vi tillbringat hemma hos Stefan o Amy och deras barn Alexander som är 8 och Anna som är 1,5 år. De bor ca 15 min från oss, mittemot Wiregrass, för er som vet var det ligger:) Vi fick jättegod kycklinggryta, och vi fikade på Superbowl cupcakes som vi hade med oss. Ida har haft jätteont i sin arm idag efter sprutorna, hoppas det går över tills imorgon. Och imorgon ringer klockan återigen 6,30 då Olle har hockeymatch kl 7,30! Just ja, Filip är i Miami och de har spelat en match idag som slutade med förlust 3-0. Nu väntar sängen.....

Kommentarer
Postat av: syster malin

Oj, det var en hektisk dag:) Jag hade en hektisk dag igår med, Jonna, Malin o Camilla med barn va här o vi åt o försökte prata:) Shit vilket liv!!Vi tittade på Körslaget,eller försökte titta:)Det var skönt när det blev tyst sen! Ikväll ska vi på hockey, alla lagen ska visa upp sig i periodpausen. Kraam!

2009-02-01 @ 09:34:04
Postat av: Shopping Janne

Oppps, fick ett litet återfall & råkade visst lägga en beställning från Hollister på nätet, snälla säg inget till Marie vet ej hur jag ska lägga upp detta. Tyvärr Carina men det gick tydligen bara att lägga in leveransadress till Sverige, räkningen gick bara inom USA/Canada. Hoppas att det inte gör något, vi kan väl "kvitta" denna mot första månaden som fodervärd åt Sigge ???

2009-02-01 @ 11:17:01
Postat av: Carina

Janne!!!! Now we´re talking! Eftersom jag gillar ALL shopping så är det inga problem:) Sigge kan ju behöva vila sig på en riktigt fin tröja...

2009-02-01 @ 15:37:24
Postat av: Sophia

Hugaliga vilket hektiskt liv du lever, inte mycket till glamoröst lyxhustruliv just nu. Jag tycker du steppar in till rektorn imorgon igen och begär lite fler lediga dagar till barnen och så sätter ni er på första bästa flyg till Vegas och joinar herr Åkermark. Hemmafrun kan behöva lite omväxling!!!

2009-02-01 @ 17:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0