Chick-fil-A


Kommentarer
Postat av: Nina

Smarrigt!

Nu är vi hemma och hemresan gick bra. Tvätten är så gott som fixad och jag längtar till att få gå och lägga mig...

Vi har haft en underbart härlig semester och börjar redan drömma oss tillbaka.(kanske nästa år)

Carina jag vill nästan inte erkänna men jag ångrar så in i attan att jag inte köpte solglasögonen på Ralph Lauren. Jag vet, det va det du sa....

Ha det så bra, kram till er alla från oss alla!!

2009-02-25 @ 19:58:44
Postat av: Fredrik

Hej Nina, skont att reasan gick bra hem. Var inte ledsen over solglasogonen. Du kan ju lana Tommys "Top Gun" solglasogon fran 1987.

Kram Fredrik

2009-02-25 @ 22:23:51
Postat av: Benny

Hej Fredrik ! Har "Tommy" Top Gun glasögon från 1987 så är jag intresserad av att köpa dom. Det är dessa glasögon som gäller nu.....

2009-02-26 @ 09:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0