Ännu en kall dag......

Precis vad jag inte skulle skriva tyckte någon......nä, jag skulle berätta om hur VARMT o SKÖNT det är här i Florida.....men men, det är ju inte riktigt så. Men till helgen har de lovat 25 grader igen, så det hoppas vi på!
Idag har jag varit o fixat mina naglar. Eftermiddagen var Olle o jag hemma hos Christina o Nicholas o Adrian där vi fick både middag o kaffe, trevligt. Ida har haft Mamello här, och Filip har bara varit. Imorgon är barnen lediga från skolan då det är "day at the fair". Ska bli skönt med sovmorgon, det blev ju ingen på hela helgen som var......Så imorgon ska vi åka till Florida State Fair tillsammans med Christina & Co. Där är det karuseller, djur, shower mm mm, lite som Skänninge Marken tror jag! Jippi va kul vi ska ha! Ringde till Tommy, Nina, Rasmus och Elin som  landade i New York vid 14-tiden. Resan hade gått jättebra, men när jag ringde vid 19,30 så sov dom........undra just hur tidigt de kommer vakna imorgon. Nu ska de vara i NYC tills på söndag, och då kommer de till oss, vi längtar!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Hej, va kul med lite besök igen!! Hoppas du får lite marken känsla idag:) Om det nu går eftersom inte vi är där..:) Skönt med fredag idag tycker jag! Här snöar det för fullt, o jag som glömde ställa in bilen igår...skrapa skrapa:( Jonna var här igår o vi tittade på film: Changeling, rekommenderas!!! Kanske kan få till en skype ikväll, ha det så kul på marken;) Kraam!

2009-02-06 @ 05:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0