Alla Hjärtans Dag

Dagen började tidigt för Olle som hade hockeymatch 7,15. Tyvärr blev det förlust med 8-2, mot JR Bulls, Olle gjorde 1 mål! Ida, Elin och jag åkte till Idas fotbollsmatch. Idag mötte de serieledarna Blackwatch, och de spelade oavgjort 1-1. Vi gjorde alla målen då vi hade oturen att göra självmål.....Elin och jag satt i strålande sol, en hel match, så vi brände oss lite.....Olles andra match mot Everblades slutade med förlust 6-2, inga mål av Olle denna match.
Eftermiddagen tillbringade vi på en restaurang i Wiregrass. Vi satt ute i solen och åt god mat och drack gott vin. Solen stekte lite väl mycket, mina solglasögon har gjort avtryck......, vaddå raccoon...?
Nu har alla utom Nina, Olle o jag åkt till St Petes Times Forum för att kolla på Lightning, ännu en gång. Nina jag och Olle spelar Skip-Bo. Vi ska se Lightning på tv istället. För imorgon har Olle match klockan 7,40 i Ellenton. Efter matchen åker vi allihopa till Miami Beach och stannar 2 nätter. Vet inte om jag kan blogga därifrån......
Jag har massor med bilder som jag tänkt lägga ut, men det funkar inte!!!Väldigt irriterande. Jag försöker under kvällen. Massor med kramar till alla som läser!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Åhh, va roligt o åka till Miami!! Det fanns internetuttag i väggen på rummet så det funkar nog.Vi har precis kommit in från pulkabacken. Lika härligt väder som igår. Fam Hahne o Fam Öberg var med oxå, vi kom dit hela men alla gjorde nån vurpa så vi haltade oss hem...haha.. I em ska vi till Fam Jute o fika på Malins semlor:) Ha det så jättehärligt i Miami!!! Kraaam!

2009-02-15 @ 13:28:55
Postat av: Anonym

jag är så himla avundsjuk på er! :)

2009-02-17 @ 11:38:54
Postat av: rebecca

jag är så himla avundsjuk på er! :)

2009-02-17 @ 11:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0