Torsdag

Herre min frid vad veckorna springer iväg! Fredag imorgon igen, vilket känns helt underbart såklart. Ännu en lugn dag här hemma, skönt. Imorgon har jag bestämt träff med en svensk tjej som nyligen flyttat hit med sin familj, vi ska träffas och käka lunch i Wiregrass. Då får min lista hänga med, så kanske man kan passa på att bocka av några fler saker.
På tal om något helt annat, Tiger Woods ligger ju ganska risigt till om man säger så. Här kommer några Tiger Woods historier jag läst idag:

"So Elin Woods signed a contract with PING....They are going to market the club as the only club you can beat Tiger with"

"What were Tiger Woods and his wife doing out at 2,30 in the morning?
They went clubbing....

"Tiger is so rich that he owns lots of expensive cars. Now he has a hole-in-one."

"Apparently the police asked Tiger´s wife how many times she hit him. She said "I don´t know exactly....but put me down for a 5"

"Tiger Woods crashed into a fire hydrant and a tree. He couldn´t decide between a wood and an iron"

Ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Haha..ja, dom var bra, undrade just när dom skulle börja komma:)Expressen hade första sidan med Tiger o hans tjejer... Jobbigt o va offentlig i det här läget när hela världen ska spekulera o tycka till... Ikväll ska vi bowla o käka med jobbet, missar ju idol...:) Kraam!

2009-12-04 @ 05:38:14
Postat av: toja

Ha ha, ja de var bra. Fick precis ett passande julkort på Elin o Tiger - skickar över det till dig via mail. .

Här blir det en lung o skön fredag, fikamys med barnen efter skolan och mamma kommer med lussebullar. Sedan blir det att åter inta soffläge och mysa till idol ikväll. Kan det bli lite julglögg ikväll oxå, tro?????

Ha en härlig helg!

2009-12-04 @ 11:03:28
Postat av: Fredrik

Vad skont det later med Fredags och helgmys. Sjalv ska jag aka Till Ellenton for Filles hockeymatch 9.30 ikvall och sedan upp morgon bitti for nasta match. Sedan fortsatter det hela lordagen med hockey tills vi ska pa fest hos nagon som min fru har bokat in oss hos. Pa sondag aker jag till Chicago och da har den har helgen gatt.

2009-12-04 @ 15:42:27
Postat av: Toja

Usch Fredrik - det låter hektiskt. Ska tänka på dig när jag ligger här i min soffa med fötterna högt o ett glas vin i handen :).

Kram

2009-12-04 @ 17:46:17
Postat av: Bo Nilsson

Tack för dom Tiger historierna tar dom till jobbet. ca 7 cm snö i Rörön 1:a advent då vi var dit och provade tunnan och bastun. Packa lungt och fint och inte för mycke men glömm inte regnkläderna då ni åker till den del av landet som inte till hör Jämtlans län. Ha de så gott till er alla.

2009-12-04 @ 21:46:18
Postat av: syster malin

Inte för jag ska lägga mig i MEN, borde det inte vara Carina som åker på hockeyn med grabbarna så DU får vila lite Fredrik? Man eller Mus? Kanske som Sean Banan säger: Jag är man som gillar mus;)

2009-12-05 @ 10:43:14
Postat av: Carina

Appappapppappa. Nu undrar jag om du läser vad jag skriver...? Jag åker väl på hockey GANSKA ofta, typ nästan varje tisdag och onsdag+ matcher....?I morse var jag faktiskt uppe och hängde med o kollade! SÅDETSÅ!!!

Hur vinner man den här "matchen" då? VI åkte iväg imorse, och Olle o Ida sov. Eftersom jag antar att de vill sova ut, så väcker vi dom inte. Senare ringer en ARG Ida och undrar var vi är?! Undra vad som hänt OM jag hade väckt henne......?

2009-12-05 @ 21:25:30
Postat av: syster malin

hahaha...jaa, ok då, helt rätt:)

2009-12-06 @ 09:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0