Tisdag

Idag blev det en sväng till Wiregrass, igen, med Amy.  Tror jag har klarat av allt på min Sverige lista nu faktiskt! Måste börja packa ner allt jag köpt imorgon för att se om det räcker med en extra väska:)
När barnen kom hem från skolan blev det läxläsning, middag och hockeykörning precis som vanligt. Medans jag o killarna var på hockey, fick Ida sällskap av en klasskompis. De har jobbat med ett projekt om snö tillsammans och gjorde klart det ikväll.

Varje kväll fram till jul så är de här fina granarna inblandade i ett ljusspel. (Wiregrass)


Tog ett kort på grannens hus mittemot. Vi får försöka filma oxå, så ni
verkligen får se hur det ser ut....

Kommentarer
Postat av: syster malin

Sköönt om du är färdig nu! Vi är snart klara med, lite smågrejer kvar. Martin o jag var i Linköping i måndags o handlade det mesta! Kram!

2009-12-09 @ 05:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0