Onsdag 9:e december

Om exakt en vecka så är vi på väg mot Sverige! Tänkte jag skulle börja fundera på vad jag ska packa med mig, men det gick inget bra alls.....Att det ska vara så svårt att packa!? Ida däremot är redan klar:) Och det bästa av allt är att hon har massor med plats kvar i sin väska, och det kommer även Filip o Olle ha, så nu känns det ganska lugnt.
Freddan är på väg till Los Angeles nu, kommer fram torsdag morgon, flyger till Atlanta på kvällen och sedan på fredag hem till Tampa. Det har varit fortsatt förseningar för honom, pga snöoväder i Chicago, men de har hunnit med det de ska allafall.
Imorgon ska vi ha filmkväll här igen! Mia har fått "Flickan som lekte med elden" skickad till sig, äntligen!
Tommy! Jag har inte glömt bort att du fyllt år idag, hade hoppats på en skype med er. Grattiskram till dig från oss alla!

Dagens bild

Kommentarer
Postat av: Tommy

Hallo!! Tackar. Vi får ta en skype i kväll. Igår kväll var vi inte hemma på hela kvällen.

Många kramar från oss alla.

2009-12-10 @ 08:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0