Fredag!

Imorse var det så grått o trist att jag hoppade över promenaden. Hade bestämt träff med Cory Lake "tjejerna" för pedikyr vid 10,30. Kim hade med sig champagne, så vi hade riktigt trevligt kan jag säga! Sen bar det iväg i spöregnet mot Wiregrass där jag träffade Christina. Jag blev bjuden på  sushi till lunch och vi hade jättetrevligt!
Hann med en liten shoppingrunda innan jag åkte hem till barnen som redan kommit hem från skolan.
Ikväll har Filip highschool match 21,30 i Ellenton! Lite lagom kul en fredagkväll, kan jag tycka. Men Olle, Ida och jag är hemma och myser. Ute regnar det fortfarande....


Kim, Shiraz som vi ska på fest hos imorgon, och Michelle som vi ska på fest hos nästa lördag.

Kommentarer
Postat av: Jenny J

Här är det så grått och regningt. Vi får nog också piffa till tillvaron med lite skumpa eller glögg :)

2009-12-05 @ 10:23:30
Postat av: syster malin

Jaa, liite seg är jag idag efter en jätterolig kväll ute igår, vi bowlade o käkade på strandgatan för att sen gå vidare till Harrys. Skulle vilja inta soffläge, men har lite o ta reda på här hemma...fyy..

2009-12-05 @ 10:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0