Framme!

Flygresan flöt på väldigt bra, det enda jobbiga var den långa väntan i New York, framför allt för barnen. Fick vänta på bagaget i nästan 1h på Arlanda, men sen hämtade vi vår hyrbil och var i Täby före kl 10,00. Filip och Ida ville bli avsläppta på Skarpängsskolan, så det blev dom. Freddan och jag följde med Olle till sin gamla klass och där blev Olle kvar till kl 13,00. Jättekul o träffa alla barnens kompisar, se hur alla vuxit och förändrat sig, på 1,5 år.
Ingen av oss sov väl särskilt mycket på flyget, men alla har varit förvånansvärt pigga hela dagen, och nu när klockan 22,15 sover Freddan och jag ska strax lägga mig. Olle o Ida sover hos Gabbi o Filip inatt (rakt över gatan), Filip hos Fredrik och jag o Freddan hos Lasse o Linda. Barnen har lekt o stojat här ikväll och förmodligen slog Elsa i armen, (hur vet vi inte) för helt plötsligt märkte vi att hon inte ville använda den.  Så  Lars o Elsa åkte till  Astrid Lindgrens för att kolla upp att det inte var nåt allvarligt, och det var det inte som tur var! Skönt!
Känns så kul att vara hemma i Sverige igen, allt är sig likt men ändå känns det lite nytt på nåt sätt:)
Nu är det dags att sova......

På Arlanda........Kallt!

Olle hälsar på i sin gamla klass


Kul med snö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så kul att se er igen!!!!

2009-12-17 @ 22:33:08
Postat av: Toja

Vad skönt att höra att ni är framme o att resan har gått bra. Kan tänka mig att barnen tycker det är kul att få komma hem o träffa alla i skolan.

Skönt att det gick bra för Elsa. Ni får krama hela familjen Fredriksson från oss!

Kramar till hela familjen Åkermark oxå förstås. Nu ser vi fram emot att snart få se er och krama om er!

Ha det så bra!

2009-12-17 @ 22:40:09
Postat av: syster malin

Ja,va skönt att resan gick bra, o va kul för barnen! Igår handlade jag klart nästan alla julklappar, sköönt! Nu kan jag koncentrera mig på städning o julgodis i helgen:) Ha en skön vintrig dag!:) Kram!

2009-12-18 @ 05:44:39
Postat av: Penny

Välkomna hem!!!!

Titta gärna förbi om ni är i Boxholm.Kram

2009-12-18 @ 09:36:44
Postat av: Carina

Hej Penny!

Vi kommer ner till Boxholm på måndag, vi försöker kommma förbi er!

Kram så länge

2009-12-19 @ 14:24:45
Postat av: Tommy

Hej. Välkomna till ett kallt Sverige. Fredrik du ser ju helt förfrusen ut. Vi ses snart.Kramar från oss alla.

2009-12-19 @ 18:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0