1:a December

Idag blev det ett besök hos frissan för min del. Lite nya slingor, men ingen drastisk förändring precis. Passade även på att fixa naglarna. På lördag ska vi på fest hos Jal och Shiraz , som bor här i Cory Lake, och man ska klä upp sig stod det på inbjudan. Vilken tur att jag fyndade 3 klänningar på Ross häromdagen:) Så för en gångs skull har jag något att ta på mig, men nu är frågan vilken jag ska välja? Vi ska även ha med oss varsin julklapp, till julklappslek, och även det är fixat!
Nåt som jag inte verkar bli klar med är min "Sverigelista". Häromdagen hade jag bockat av allt, men sen kommer jag på nya saker hela tiden......Att packa blir en utmaning.

Kommentarer
Postat av: syster malin

Hyr en container;) Nu börjar det bli lite kallare här, så kan ju hoppas att det blir lite snö till jul. Igår tog jag svinsprutan, fick köa en timme! Har lite ont i armen idag o hoppas det stannar vid det. Kraam!

2009-12-02 @ 05:36:11
Postat av: Toja

Ja, burr vad kallt det var idag. Men vackert med frost, blå himmel o sol.

Låter som ett angenämt problem med tre klänningar att välja mellan - ska bli kul att få se kort på resultatet sedan :).

Kram

2009-12-02 @ 09:17:00
Postat av: Martina

Hej min vän!

härligt att du har så fina klänningar, önskar att vi bodde närmre så att jag kunde låna en inför festen på Lör.

Längtar såååååå tills vi ses! Och det är nära nu. TJOHO

Igår var jag med Lukas o hans skola på ishallen. Jag hyrde skridskor, och jag var verkligen Bambi på hal is. Ha ha ha

Har inte åkt sedan jag var 9-10 år. Men det gick bättre o bättre o vi hade



skoj.

När jag skulle lämna William på dagis idag ville han inte. För det första så var/är det jätte kallt o dom har ute dag med matsäck. Sedan vill han vara hemma o mysa o bygga lego. Men men nu är han där o nu lyser solen men det är fortfarande kallt.

När jag kommer ut ifrån dagiset står Lukas där o säger mamma du ska skjutsa oss till tennisen...... Det hade jag totalt glömt bort , så jag o 4 barn hoppar in i bilen o kom prick 09.00. Nu ska jag strax åka o hämta dom o lämna dom på skolan.

Kl. 15.00 ska jag på utvecklingssamtal med William o sedan hämta Lukas, Luka o Alex. Sedan blir det innebandy i kväll. Jag hoppas att Anders hinner hem o kan skjutsa för jag har aldrig varit där + att när jag skjutsade 3 killar till fotbollen i Måndags så körde jag fel o vi kom lite försent.

Jag får nog skaffa mig en agenda. Ha ha ha

Puss o kram o ha en bra dag!

2009-12-02 @ 10:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0