Torsdag

Idag har vädret varit mestadels soligt och fint, lite molnigt en stund på em. Jag har röjt upp i rabatterna ute vid poolen, för alla blommor var totalt döda. Nu måste vi köpa nya och plantera, kanske nåt att fixa med i helgen. Olle stannade hemma från hockeyn idag, då han hade ont i halsen. Han behövde verkligen vila! Förhoppningsvis kan han vara med imorgon som är  sista dagen. Ida och Vendela har jag knappt sett skymten av idag. De badade en stund och käkade lunch, sen såg jag bara hur de var nere i köket och hämtade fika:)  I morgon ska vi göra ett nytt försök med Adventure, så Ida och jag ska hämta upp Vendela, Alva och Mia på fm. När Freddan kom hem från jobbet idag så tittade vi på "Blomstertid" som visats på fyran. En dokumentär av och med Peter Magnusson. Vi plöjde igenom alla 5 avsnitt, han är riktigt bra Peter!
Efter det var Freddan duktig nog att gå runt sjön, men jag orkade inte....dåligt. Istället hjälpte jag Ida att baka blåbärsmuffins.....

Kommentarer
Postat av: syster malin

Baka före promenad? Nästa gång får du göra både och:) Jag är inte bättre jag, skulle springa när Ivars fotbollsskola började igår men det var så varmt så jag stod o pratade med Charlotte Mautner istället:) På förmidda`n hann vi med Lundbybadet och det var länge sen jag var där. Sen bar det av in till Skänninge igen och jag gick själv så det gick fort, köpte saltgurka, mandlar, remmar, kokosbollar... Idag efter Ivars fotbollsskola åker vi ut till stugan och Ivar ska ha med sig en kompis för första gången, Felix. Jag hoppas på fortsatt bra väder i helgen:) Ha det så bra, kraam!

2009-08-07 @ 09:49:41
Postat av: Jenny J

Grädde laddar för kostym ... bra!

2009-08-07 @ 10:34:15
Postat av: Jennica Björk

Tack för din röst! :)

allt bra med dig? kram.

2009-08-07 @ 23:07:52
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0