Tisdag fjärde augusti

Ännu en lat dag hemma. Just nu händer det inte så mycket här, men det är ganska så skönt det med. Ida och jag åkte hemifrån vid 15-tiden och hann med ett besök på Macy´s innan vi hämtade upp Olle från dagens hockeycamp. Filip skulle stanna kvar för att göra en tryout, igen, så vi mötte upp Freddan och käkade middag på Cherrys innan Olle jag och Ida åkte hem. Jag blir så irriterad på dessa "tryouts" hela tiden! Inför varje säsong så måste man göra dom, för att se om man får en plats i laget. Och givetvis så kostar det pengar......de är ju inte dumma. Men herregud, tränaren vet ju redan om man är tillräckligt bra eller inte. Okej om man är helt ny, men detta gäller för alla! Så Filip ska göra tryout ikväll och imorgon, Olle gör en gång och det är imorgonkväll.
Hade jag varit hemma i Sverige nu ,så hade jag med all säkerhet befunnit mig i Skänninge. Imorgon börjar ju nämligen "Marken"! Andra året som jag missar nu.....känns inte bra. Men jag hoppas på att få dagliga rapporter från er som är där:)
Så för att göra nåt som kan mäta sig någorlunda med det, så ska vi nog besöka Adventure Island imorgon, inte så illa det heller!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag tror bara jag stannar en natt i år (på Marken alltså) men jag ska uppdatera dig efter dagens och kvällens bravader. Kram

2009-08-05 @ 09:25:31
Postat av: Penny

Ska tänka på dig när vi går där i värmen.Kram på er

2009-08-05 @ 09:50:23
Postat av: Toja

Här kommer en liten rapport från en avdankad markenbesökare. Idag blev det ju en väldigt fin dag med sol och värme och då valde vi att ha en sol- och baddag i Vätterviken och avvaktade till kvällen för markenbesök. Simme o en kompis skulle in o hänga hela kvällen o Sara o jag skjutsade in de. Parkerade som tradionsenligt utanför familjen Persson och så gick vi mot stånden. Sedan gick vi gatan upp mot torget och så samma visa tillbaka - utan att handla någonting. Åt dock en god langos. Sedan gick vi till tivolit o sara åkte några saker och sedan åkte vi hem igen. That´s it! Men vi åker nog in en liten sväng imorgon igen o ser om det är något vi ska handla. Men visst saknar man de gamla goda tiderna och öltältet...

Nu väntar Sara o jag på att Simme o Ludde ska komma hem.

Kram

2009-08-05 @ 23:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0